Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.Rekord. Tre stycken räkor visade sig samtidigt i 44an. En av dem var en ny liten plutt jag inte sett innan:
Visa bifogad fil 154121
Tack! De är tjusiga de där mörkröda med lite vitt, har bara några få sådana då jag varit ute efter mer knallrött + mycket vitt men det är kul att det är lite blandat bland dessa. ^^Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten
Sunsetgurami är ju vanligen det andra namnet på läppgurami (dvs inte honungsgurami öht)Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten