Akvarietråden V

Neosarna är ju inte high grade heller så det syns tydligt på dem med. Inga ägg men ett gäng på G i sadeln. :)
Neo012836.webp

Rekord. Tre stycken räkor visade sig samtidigt i 44an. En av dem var en ny liten plutt jag inte sett innan:
Visa bifogad fil 154121
Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten :)

Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Tack! 🤗 De är tjusiga de där mörkröda med lite vitt, har bara några få sådana då jag varit ute efter mer knallrött + mycket vitt men det är kul att det är lite blandat bland dessa. ^^

Haha, okej! Det är klart... det ska inte vara enkelt! :p Ja, din hane ser ju ut som en drink! Jättefin!

Sunsetgurami är ju vanligen det andra namnet på läppgurami :) (dvs inte honungsgurami öht)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
4
· Visningar
482
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
8
· Visningar
565
Senast: Rumpnissen
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: skogaliten
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka