Akvarietråden V

Neosarna är ju inte high grade heller så det syns tydligt på dem med. Inga ägg men ett gäng på G i sadeln. :)
Neo012836.jpg
 
Rekord. Tre stycken räkor visade sig samtidigt i 44an. En av dem var en ny liten plutt jag inte sett innan:
Visa bifogad fil 154121
Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten :)
 
Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten :)
Tack! 🤗 De är tjusiga de där mörkröda med lite vitt, har bara några få sådana då jag varit ute efter mer knallrött + mycket vitt men det är kul att det är lite blandat bland dessa. ^^

Haha, okej! Det är klart... det ska inte vara enkelt! :p Ja, din hane ser ju ut som en drink! Jättefin!
 
Så många fina räkor du har! Gillar verkligen utseendet på den till vänster! Mitt nästa inköp ska vara en till sort caridina räka. Har sett att mina ömsar och går med ägg men har inte sett några räklingar.
Det finns en färgvariant på honungsgurami som heter sunset för att göra det ännu mer förvirrande. Guld är gula och sunset är gula på huvudet och blir rödare och rödare mot stjärten. Jättefina och det är en sån jag gärna haft
Min hane blir faktiskt lite mer orangearöd på stjärten :)
Sunsetgurami är ju vanligen det andra namnet på läppgurami :) (dvs inte honungsgurami öht)
 

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: Emiro
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: trazel
·
INK
Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
547
Senast: Valle
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 743
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp