Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Genrep inför melodifestivalen?Blir ibland lite roliga ljuseefekter av belysningen i det här karet när man tar kort i vissa vinklar. Ser ut som om dariobebben står på scen eller nått: Visa bifogad fil 137570
Nästan hela öringsgänget samlat i väntan på mat:
Visa bifogad fil 137574
Tack! Det ska möbleras om igen; stenarna, malgrottan och döskallen(barnens val)är just nu staplade på ormhasseln som förstås vägrar sjunka. Jag beskar vårat ormhassel träd i höstas och är mycket glad förstås att jag sparade några grenar fast jag inte visste vad jag skulle göra med dem just då. De har legat ute hela tiden så jag hoppades att de skulle vara villiga att ligga kvar på botten men näe... Skam den som ger sig! Ett par veckor till så... Jag behöver mer soil i bakkant med, tyckte jag köpte mycket mär jag köpte 12 kg men det kunde allt ha varit mer. Borde gå att få dit mer om man gör ett större vattenbyte och häller ner försiktigt...Åh vad fint! Snygg bakgrund och grymt jobbat med rökningen!
För mig har akvariet minskat skärmtiden. Är mycket bättre återhämtning av att titta på akvarie än att stirra på reels
Grejen är att Aquael har ett 105L i sitt standardsortiment, med samma bredd och höjd som mitt akvarium, bara lite kortare (typ 5cm?). Här kan man se det: https://www.akvariumkungen.se/akvarium/aquael-premium-daynight-150l-komplett.htmlHar faktiskt reflekterat över att 105 var en konstig ovanlig storlek tror inte du behöver oroa dig för lutningen. Låter ju som att det är huset som satt sig.