Tråkigt att det är så. I det här fallet tror jag mer det handlar om tappat intresse och massdöd med en ensam överlevare. Jag tror också att de haft algproblem för jag är nu ägare till så. många. Amanoräkor.
tur att jag inte köpte den där ursnygga röda jag såg gör ett tag sedan för att jag inte skulle ha sorten igen.... Nåja, jag får se till att utfodra dem specifikt. De får bo här på prov och låter de min alternera vara ifred får de följa med till stora akvariet. Snäckan är helt vit på skalet så jag tror den har ordentlig kalciumbrist. Måste köpa wondershell till den så snart som möjligt. Den är så cool, ser ut som ett monster bland mina småfiskar, den kommer absolut stanna, och kanske få en vän. Mest synd är det om pandan, ensam och i ett akvarie som inte alls är anpassat efter dens behov. Ska ta bort lite inredning och ge den mer yta att simma på till att börja med.
Det följde med en massa snygga rötter och min man som egentligen är negativt inställd till att ha akvarie hittade en begagnad 3d bakgrund som han köpte till bra pris och han har lovat hjälpa mig att sätta fast den. Ska bli riktigt kul att fixa iordning det här!