Fast du skrev ju 620:- för båda. Nu är jag förvirrad.Ja. Från Tyskland kostar det 5.50 per fisk, om man inte typ skickar 20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du skrev ju 620:- för båda. Nu är jag förvirrad.Ja. Från Tyskland kostar det 5.50 per fisk, om man inte typ skickar 20
Kollat nu. Det gick för 663kr för båda. Så lite andra avgifterFast du skrev ju 620:- för båda. Nu är jag förvirrad.
Kollat nu. Det gick för 663kr för båda. Så lite andra avgifter
Transhipping per fisk kostar 5.50. Sedan tillkommer avgifter som ompacketering mmJag förstår fortfarande inte vad det är som kostar €5.50 och vad som kostar drygt sexhundra spänn. Menmen, det är sent, jag släpper det. Det blir nog min fiskshop som får importera om jag vill ha en fancy kampfisk hur som helst. Tack för infon!
Transhipping per fisk kostar 5.50. Sedan tillkommer avgifter som ompacketering mm
Använder mig av samma i Tyskland, han är bäst på det
Håller äntligen på att bygga upp mitt nya akvarium är så taggad men irriterad på att inte fixat täckglaset tidigare, måste beställa nu så jag kan få igång det snarast
Visa bifogad fil 53943
Är inte helt säker på bakgrunden men tror det blir den som är där nu
Så tråkigt, jättefin ju.R.I.P Harry Boy
Min Giant betta hane, dog i nattVisa bifogad fil 56764
Ja. Lär dock inte kläckas. Nertinor behöver bräckt vatten för att kläckas