Kanske en dum fråga men hur importerar du fiskar från Thailand? Har du företag eller importerar du privat?Råkade beställa hem 2 snygga kamphanar. Blir lång väntan på dem eftersom de kommer ifrån Thailand
Hane nr 1 koiVisa bifogad fil 52922
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en dum fråga men hur importerar du fiskar från Thailand? Har du företag eller importerar du privat?Råkade beställa hem 2 snygga kamphanar. Blir lång väntan på dem eftersom de kommer ifrån Thailand
Hane nr 1 koiVisa bifogad fil 52922
PrivatKanske en dum fråga men hur importerar du fiskar från Thailand? Har du företag eller importerar du privat?
Är så nöjd med mina nya hanar
Malte Visa bifogad fil 53647
220/260 kr från ThaiDe är verkligen fantastiskt fina! Får man fråga vad det kostar att importera själv, sådär på en höft?
220/260 kr från Thai
Sedan 620 kr Transhippern i Tyskland (för båda)
Så runt 500 kr st
Tror att shippingen kostar runt 5,50 euro per fiskDet är ju ändå inte hela världen, särskilt om man kan gå ihop några stycken och beställa från samma odlare så att man kan dela på shippingen.
Jag tänkte på transshippern i Tyskland du pratade om, det verkar ju vara där det drog iväg.Tror att shippingen kostar runt 5,50 euro per fisk
Ja. Från Tyskland kostar det 5.50 per fisk, om man inte typ skickar 20Jag tänkte på transshippern i Tyskland du pratade om, det verkar ju vara där det drog iväg.