Akvarietråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gurka is da shit! 😋

8C1F7CFF-83E6-4504-82FC-30A0494B7D29.webp

En av ancistrusarna har dött mystiskt, hittade den framme vid glaset i akvariet och trodde först att den vilade eller åt, men sedan kom en av pixi-snäckorna och började äta på den bakre fenan. Vet inte vad som var fel på ancistrusen, den såg inte skadad ut, men stendöd och stel. Väldigt tråkigt.

Har rensat lite allmänt i akvariet också, gjort rent pumpen, och röjt undan bland växterna som tenderar att växa som en regnskog och ta över en stor del av simytan.

Cikliderna mår bra, tetrorna och de två resterande ancistrusarna. De nya fina capuccino-snäckorna sniglar runt, elefanterna också som är superfina - så nöjd med dem! Jag har även beställt två gula pila polita och inväntar dem med spänning. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
91 758
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 936
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 435
Senast: Jojo
·
  • Låst
Övr. Djur Ännu en gång har vi lyckats fylla vår akvarietråd med 2000 inlägg och det är därmed dags för tredje delen av bukes blötaste serie...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
106 945
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!