Har även black molly barn nu. Och spixi bebisar.
Mina landisar har bebisar nu
Baby boom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har även black molly barn nu. Och spixi bebisar.
Mina landisar har bebisar nu
Baby boom!
Man sorterar ut dem som har dåligt skal och växer dåligtSupersöta, men vad ska du göra med allihop?
Man sorterar ut dem som har dåligt skal och växer dåligt
Övriga säljs som husdjur eller som mat till reptiler
jo, de äter snäckor. Så de brukar få oönskade snäckor.Ah, jag visste faktiskt inte att det fanns reptiler som äter snäckor!
Igelkottar däremot. Och dem har ju folk som husdjur numera.
jo, de äter snäckor. Så de brukar få oönskade snäckor.
Missade denna kull, har inte orkat riktigt att storstäda hos dem, nu pga värmen. Men nu ska jag komma ihåg att kolla igenom soilen oftare efter ägg.
ingen aning, kanske ödlor?Vet du vilken typ? Av reptiler alltså. Det vore en praktisk reptil att hålla här i Uk tänker jag.
Inte för att jag tänkt skaffa fler... mensåatteh....
ingen aning, kanske ödlor?
fick bara tips av en avlägsen "vän" att de ger snäckor till reptiler. Hon har själv en massa sorterTypiskt! Jag som tänkte att du kanske hade tips! Får undersöka - annars är det ju fodret som är sådant meck med många reptiler.
Men så söta! Alltså den där som är superliten, hur ska den hinna ikapp? Jag är ganska glad att fiskföräldrarna tar hand om mina!
Några är yngre än de andra. Så de växer saktaMen så söta! Alltså den där som är superliten, hur ska den hinna ikapp? Jag är ganska glad att fiskföräldrarna tar hand om mina!
Vad har gaffeln och gurkbiten för funktion?Visa bifogad fil 18004
Nu har mitt kar varit igång i typ 3,5 vecka och det har växt på bra! Har varit kämpigt med värmen, blev väldigt varmt i karet så körde med släckta lampor när det var som värst. Ska äntligen köpa lite fler invånare i slutet av veckan när värmen förhoppningsvis gett med sig.
Vad har gaffeln och gurkbiten för funktion?
Jag har ett långt sugrör (de med skruvar) till gurkan i mitt stora karLite gottis till malarna bara Gaffeln är för att den inte ska flyta omkring.