Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Comfort skrev:kl
nu var det väldigt länge sen jag var här, men tänkte terrorisera er med en fråga.
Mina malar flyr botten.. har varit så ett bra tag nu, de lägger sig uppepå pumpen. Vattnet testades i fredags och var riktigt bra.
Några tankar?
kl
Jag har lite akvarieångest eller vad man ska kalla det...
Har äntligen skänkt bort mina 2 slöjstjärtar som bodde alldeles för trångt och skaffat ett gäng guppysar istället. Har haft så dåligt samvete för slöjisarna sen jag insåg att de ska ha betydligt större kar än 54 liter.
Eftersom jag inte visste någon som kunde ta hand om dem så fick de flytta till en zoobutik. Kändes så bra i hjärtat först, men nu oroar jag mig för att de kanske inte kommer till någon med ett tillräckligt stort kar.
Hade ett gäng äpplen förut men nu är det bara en kvar. Tycker att det synd att den inte har en kompis, men det går ju inte att få tag på någon längre iom försäljningsförbudet
Skulle gärna vilja ha lite småguppysar, men vet inte riktigt om jag har en bra grupp för det? Har 1 hane och 3 honor.