AKUT HJÄLP

O

Orkide

Jag ska boka tågbiljetter på internet, men min datorn vill inte samma som jag.
Det går inte att fylla i antal resenärer, och då kan inte bokningen genomföras, ganska självklart.

Är det fel på min datorn eller på hemsida?
Vad ska jag göra? Måste verkligen boka biljetterna i dag, eftersom jag åker i morgon!
 
Det fungerar för mig. När du väljer antal resande så kan du inte skriva in utan måste välja ur rullningslisten (men det har du säkert redan provat och då har jag inget tips)
Man kan köpa biljetten på stationen i biljettautomat också. Det är samma pris som om du hade bokat på internet. Tyvärr är de inte alltid på.
Lycka till!
 
Jo, det vet jag ju.

Jag får helt enkelt åka hem till mamma och boka, den här datorn kan vara lite konstig. :crazy:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 337
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 285
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp