Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej, så himla himla tråkigt att läsaMin älskade huligan fick somna in i måndags, jag tycker mig höra honom tassa runt här hemma hela tiden.
![]()
Ja, ni ska inte tro att jag klarat mig under de här dagarna.Jag tror vi är många vars tårar rinner![]()
Min älskade huligan fick somna in i måndags, jag tycker mig höra honom tassa runt här hemma hela tiden.
![]()
Åh jag tänkte just på Vallhund igår senastIdag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.
Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.
![]()
Idag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.
Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.
![]()