Akut hjälp med Leon?

Idag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.

Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.

:heart

Men åh, gick det så illa ändå. <3

Vandra, hoppa, spring och lek nu med Leon, så mycket du vill Vallhund. Vi som finns kvar här på bukefalos, får hålla er i våra hjärtan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 173
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama