Åka bil med nyfödd... och tusen andra saker?!

Sv: Åka bil med nyfödd... och tusen andra saker?!

Det tror jag att det gör, men de ska enbart användas till barn som av medecinska skäl inte kan sitta i ett babyskydd. De är inte särskilt säkra, men åtminstone bättre än inget alls...

Bara 15 år ?

Vad min mamma sa så var det ovanligt redan när jag var bebis ( född på tidigt 80-tal). När min bror föddes på senare delen av 70-talet så låg han tydligen i en insats med nät, mycket populärt då :)

Det fanns inga såna att köpa men de fanns att hyra. Jag tyckte det vavr superbra just för att då kunde han ligga i vagninsatsen och sova som vanligt istället för att knycklas ner i babyskyddet

Ah ja då förstår jag hur du menar.
Babyskydden då går ju inte heller att jämföra med dagens.

Jag tycker inte att det är så jättestor skillnad på dem faktiskt !

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 432
Gravid - 1år Nu har jag precis uppdaterat bloggen och efter ett lååångt inlägg kom jag på att jag vill veta hur ni andra har haft det den här första...
Svar
15
· Visningar
1 186
Senast: esprit
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som...
2
Svar
31
· Visningar
5 693
Senast: Esperanza_1980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar