Det här med städningen tänker jag också på. Är det inte ordentligt städat så kvittar det att det är billigt. Jag bor på hotell var tredje månad, men från början valde jag vandrarhem för mer än halva kostnaden mindre, men jag vill inte bo i andra människors smuts på den nivå. Det var på en nivå där det var ingrodd smuts, inte bara att de inte hade dammsugit eller så. Sådant kan jag ta. Det var ingrodd smuts och trasigt.
Jag kan ta enkelt också, så ett rum med kyl, vattenkokare, micro och två kokplattor är helt ok också om kostnaden är låg. Är det äckligt dock så väljer jag däremot närmaste hotell och betalar betydligt mer och får det renare, bekvämare och inklusive frukost.
Jag tänker att när man hyr ut ska man tänka på hur andra vill ha det, som kommer och betalar för att bo där. Annars blir man snabbt dissad.
Jag kan ta enkelt också, så ett rum med kyl, vattenkokare, micro och två kokplattor är helt ok också om kostnaden är låg. Är det äckligt dock så väljer jag däremot närmaste hotell och betalar betydligt mer och får det renare, bekvämare och inklusive frukost.
Jag tänker att när man hyr ut ska man tänka på hur andra vill ha det, som kommer och betalar för att bo där. Annars blir man snabbt dissad.