LisaSimonsson
Trådstartare
Sv: Agria vägrar ersätta skada som skett i en olycka!
Som jag svarat fler... Jag har inte gjort detta inlägg för att diskutera vad jag borde gjort och inte... utan för att upplysa alla som Inte vet, Inte har förstått Agrias villkor.
Ni som redan har förstått har ju inget att oroa er över. Däremot finns det säkert massor av folk därute som kommer hamna i samma situation som jag...
Det finns inte rätt eller fel här, agria har valt den modellen, det framgår tydligt att det gäller allt. Det var galsklart för mig och det är en anledning att jag valde bort Agria.
Det är upp till var och en. Ogillar du vilkoren så rösta med benen som jag gjorde, de vandrade till att annat bolag.
KL
De jag verkligen tycker syndom är folk som är fast med ett bolag som ändra vilkor och pris (mer än den allmäna prisutvecklingen). Även om jag tycker synd om dig och andra som inte har koll på vilkoren och tror sig vara skyddade så är det ett val ni gjort att antingen inte ha tagit reda på vilkoren, accepterat dem men inte insett innebörden eller trott att det kommer aldrig att hända så har ni valt försäkringsbolaget och dess vilkor.
Som jag svarat fler... Jag har inte gjort detta inlägg för att diskutera vad jag borde gjort och inte... utan för att upplysa alla som Inte vet, Inte har förstått Agrias villkor.
Ni som redan har förstått har ju inget att oroa er över. Däremot finns det säkert massor av folk därute som kommer hamna i samma situation som jag...