Ägarskifte

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lenizen
  • Startdatum Startdatum
L

lenizen

Chansar på att frågan passar här då det rör en travare i alla fall.
Jag köpte min tjej i augusti o nu när jag ska ordna pass till henne är det en fördel om jag står som ägare och dom papperna har inte blivit inskickade :o (*slarvmaja*).
Dom är skrivna och klara men vilket datum ska jag skriva? Datumet som är nu eller det som var när jag köpte hästen?

Sv: Ägarskifte

Jag skulle tro att du skall skriva datum du köpte hästen,om det inte bara gäller en underskrift med dagens datum.

Du kan ju ringa STC,www.STC.se ,jag är inte någon expert på området.......

Lycka till!

Stally

Från en som just har lyckats reg:a hästen som hon köpte 2002...hm... :angel:

Ja du kan skriva datumet när du köpte hästen. det gjorde jag och det funkade bra fast det är 3 år senare :D

Hoppsan,jag skrev fel adress......

Kanske inte tryckericentralen vet något om detta.....

Men travsportens centralorganisation......vet nog bättre...... :angel:

Okej. :) Jag skickade mina papper i dag och skrev datumet då hon blev min så får vi se om dom gödkänner. Ringde o pratade med min gamla hovis o han sa att han brukade göra så :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 824
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 268
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 345
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V