wtf

Trådstartare
hur lång tid tar det?
borde man inte få nån bekräftelse där det står att man är nya ägaren?
 
Sv: ägarbyte

Skickade in på min valp idag, stod att det tog ca 2 veckor from skk fick in det.
 
Sv: ägarbyte

hmm.. jag är inne på 3:e veckan nu tror jag... hoppas det kommer snart
 
Sv: ägarbyte

Fast mitt var inte ägarbyte utan ägarregistrering.

Då borde det vara klart nu tycker man, har du kollat på hemsidan eller du ville inte ha det offentligt?
 
Sv: ägarbyte

har kollat där nu, men det finns inga ägaruppgifter med :( å jag kommer inte ihåg om jag godkände det...
 
Sv: ägarbyte

Ok, jag kryssade i att det var ok, dock lär det ju dröja då det skickades igår och det är ju juletider nu,

Bara det är klart tills den 15 jan då jag ska anmäla till utställning så är jag nöjd.
 
Sv: ägarbyte

Hur ser de då att jag är ägare?

Jag är helt förvirrad i denna djungel;)
 
Sv: ägarbyte

Ok, med andra ord så kan jag anmäla redan idag då?

Man skulle nvända skk:s plusgiroanmälan och den skulle man nog beställa av dom eller liknande.
 
Sv: ägarbyte

Bra, då har jag lite koll på det hela.
Då får vi ju hoppas att vildningen klarar ut detta med utställning.
Jag är inte alls nervöd:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 857
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
884
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 255
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp