Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De där grimmorna ska du ändra för perfekt passformm. En Knut ska hamna precis under ganaschen, som jag förstått det, och sitta mot en triggerpunkt där. Som jag förstått det, kan vara fel.Svensk Ridsport - repgrimma i storlek full.
Passformen ser lite knepig ut. Det ska bli intressant se hur den sitter på min häst.
Visa bifogad fil 158727
Jag har aldrig tidigare behövt flytta på knutarna när jag köpt repgrimma. Tycker denna känns väldigt liten överlag, så frågan är om materialet ens räcker till även om man justerar knutar.De där grimmorna ska du ändra för perfekt passformm. En Knut ska hamna precis under ganaschen, som jag förstått det, och sitta mot en triggerpunkt där. Som jag förstått det, kan vara fel.
Jag med! Hoppas dom kommer säljas i butik sen.Sjalen var jättefin, jag hade gärna haft en sådan!
Den såg jättetrevlig ut
Hämtat wally whiz kalendern på cervera, behövde inte säga nånting för hon sa bara ”99 kr då tack” ser fram emot öppnandet nu! Frågan är dubbla luckor fram till jul eller en i taget och låta det sträcka sig in i januari.