Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer! Dom kunde ju åtminstone haft lite mer hästigt motivHorsebrands: klistermärken
Detta är nog det första bottennappet i horsebrands kalendern.
Så vackra! Det är en pralin jag inte har ätit, lakrits är verkligen inte en smak för mig.Alltså AD70, vilka praliner! Öppnar på kvällen när det är dags för lite te och Tv och de är ju så goda
Vilken söt tvål!Visa bifogad fil 158842
Äntligen en burk!
Delikatesskalendern chokladkakor, de är underbara
Effax lädertvål
Clinique ögonkräm
Badkalendern tvål
Ostkalendern vintage cheddar
Fazer mintchoklad
Det måste vara bra i transporten också!Horsebrands: ”krok” med magnet. Funkar suveränt på både boxdörren och ett plåtskåp jag har i sadelkammaren. Jag vill ha fler!!
Visa bifogad fil 158860
Exakt min tanke också. Ska absolut leta upp fler. Jätteskönt med en stabil krok som hästen ändå garanterat inte kan fastna i, för den släpper ju (är lite less på att mina uppskruvade mjuka krokar vissnar med tiden)Det måste vara bra i transporten också!
Absolut men jag har fått flera likadana och börjar tröttna lite.Vilken söt tvål!
Jag har den ögonbrynsfärgen och älskar den! Tycker att den är lätt att applicera, jag använder en läppstiftspensel, och den sitter bra också.Dentakus AD70: Svartvinbär - jättegod!
Make Up Store-kalendern: Tri Brow, ögonbrynsfärg
Först tänkte jag att jag inte hade nytta av den. Sedan insåg jag att det faktiskt inte vore dumt att pensionera den läckande burken med mineralsmink, innehållandes ett pulver som applicerats med tops och under årens lopp färgat mycket mer än ögonbryn mörkbrunt.
Visa bifogad fil 158859