@Therese1988 jag säger ja till byte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!@Therese1988 jag säger ja till byte.
Glossgods: läppolja. Lågpigmenterad, så funkar nog på mig trots att orange/brunaktiga nyanser brukar se skumt ut på mig.
Lancôme: ögonkräm.
Parfym: Marc Jacobs Daisy
Visa bifogad fil 158775
Jag har ett dilemma. Jag råkar veta vad som är i lucka 24 i sminkkalendern och den grejen hade varit perfekt för sminkning inför julkonserten jag ska sjunga på den 20:e.
Får jag fuska och byta plats på dessa luckor eller låna lite i förväg och sen lägga tillbaka den i påsen?
Ja, jag minns nog inte vad som var i den. Bara "the grand finale".Byt plats på dem så blir ju lucka 20 en överraskning på julafton istället.
Det blir då ingen lakrits för mig idag lite skrap på chokladen och det brann i käften (haupts kalender) och ännu ingen trissvinst
Mm... Det var smart av dig
Själv hade jag extrem godiscraving och blev så glad när jag kom på att jag hade en lucka att öppna. Har alltså också Haupts kalender.
Slet upp luckan, lycklig att hitta en chokladlakritskula stoppade jag in hela kulan i munnen och började tugga.
Kvickt därefter stod jag vid kranen och sköljde munnen med vatten, det tog nog en kvart innan det började lugna sig.
Fy fxxxxxxn vad stark den var.
Kommer läsa lite noggrannare på innehållet hädanefter
Lucka 15:
Visa bifogad fil 158786
Handkräm som luktade gott, doftljus som luktade sådär, mintpralin och ett armband med en stor guldkula på (märklig design).