Adventskalendertråden 2024 - The Opening

IMG_5495.webp

Bärmüsli, lime/citron vingummi 😋 och en tryffel.

Min MrCake ser ut att komma idag, det blir en trevlig helg det här. :D

Tips till er alla :D Har precis köpt Wally and Whiz adventskalender för 99kr på Cervera ;) Man måste reservera online först till sin butik dock. I min butik kostade den 399kr och då såg jag nu 99kr online så tänkte äh va tusan ja provar och ser vad dom säger men japp fick den för 99kr :D

Jag ligger inte efter med lucköppningen, men med redovisningen.
Här kommer de senaste 3 luckorna i mina kalendrar:

1000015464.webp

GlossGods: orange/guldpalett, eyelinerpensel och rosa palett. 😍

Lancôme: mörkt tegelrött miniläppstift, fullstorlek mascara och La vie est belle body lotion.

Parfym: Issey Miyake L'eau D'Issey (hyfsad, men ingen fullpoängare), Coach Floral (helt ok), Britney Spears Blissful fantasy (bäst av dessa tre).

Tips till er alla :D Har precis köpt Wally and Whiz adventskalender för 99kr på Cervera ;) Man måste reservera online först till sin butik dock. I min butik kostade den 399kr och då såg jag nu 99kr online så tänkte äh va tusan ja provar och ser vad dom säger men japp fick den för 99kr :D
Äsch jag skulle ju inte ha någon kalender i år. Men nu vart jag tvungen att prova. Får se imorgon om jag också får den för 99 kr. Reserverad iaf :D

Men sluta! :arghh: Jag har precis ätit ikapp mr cake.

Har reserverat en så får vi se om den går att hämta i helgen… :banghead:

Jag har fått,

Lucka 12. Water essence från The Potions, är nån form för föryngrade ampull sak ☺️

Lucka 13. Nån liten mask med tea tree olja, liiite väl mkt tea tree nu alltså, kan gärna gå över till nått annat 😅

+ Ikväll ska det firas Lucia, så vi ska laga snasen middag med portvinssås och som dessert ska jag äta ikapp massa luckor på Ikea kalendrarna 😁🕯️🕯️🕯️🌟🙏

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
47 48 49
Svar
965
· Visningar
30 191
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
501
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka