Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir då ingen lakrits för mig idag lite skrap på chokladen och det brann i käften (haupts kalender) och ännu ingen trissvinst
Den var vidrig. Rätt tänkt.Det blir då ingen lakrits för mig idag lite skrap på chokladen och det brann i käften (haupts kalender) och ännu ingen trissvinst
Äsch jag skulle ju inte ha någon kalender i år. Men nu vart jag tvungen att prova. Får se imorgon om jag också får den för 99 kr. Reserverad iafTips till er alla Har precis köpt Wally and Whiz adventskalender för 99kr på Cervera Man måste reservera online först till sin butik dock. I min butik kostade den 399kr och då såg jag nu 99kr online så tänkte äh va tusan ja provar och ser vad dom säger men japp fick den för 99kr
Tips till er alla Har precis köpt Wally and Whiz adventskalender för 99kr på Cervera Man måste reservera online först till sin butik dock. I min butik kostade den 399kr och då såg jag nu 99kr online så tänkte äh va tusan ja provar och ser vad dom säger men japp fick den för 99kr
Ungefär vad jag själv förberett för tal, tog även en printscreen på priset på nätet.
Möjligen. I deras filmklipp med spoilers så sitter den som en halsduk så man kan nog ha den hur man vill.@sweep jag tänkte att det är en sjal? Jättefin iaf, jag gillade materialet också
Visa bifogad fil 158703
Visa bifogad fil 158700
Hööks: halsduk som är gigantisk så vet inte hur man ska använda den
Horsebrands: grimskaft