Adventskalendertråden 2024 - The Opening

Apropå trista kalendrar. Den här https://www.instagram.com/madisontnequine?igsh=Nzh4ZTU1ZjdoNXR0 tjejen har Effol/Effax för $65 och så Horse & style för $250. Den dyrare är hittills rent pinsamt kass! Snart halvvägs in och hon har fått saker för max $50. Ja jo, $100 rabatt om man köper foder på ett ställe, men då måste man ju vilja ha det fodret också. Det blir intressant att se om den blir bättre!

Lucka 10:

2024-12-10 21.39.52.webp

Den där söta lakritsen från Bülow är galet god!

Kahls kaffe var etiopiskt ljusrost, inte riktigt i vår smak.

IMG_2638.webp

Tokimeki - Jordgubb. God.

Penstore - Litet block, till akryl gissar jag.

AD70 - Äpple, med vit choklad. Syrligt och sött. Helt okej!

Ölands - Mörk choklad med ljusare mitt. God, kunde inte särskilja någon speciell smak dock.

Johannas - Stjärnanis innanför, saltlakrits utanpå. Inget fan av det senare.

Pärlans - Salt karamell. God!

Gotlands Konfektyr - Cognac eller champagne. Helt okej.

Kränku - Endurote. Svart te med citrus, svartvinbär och blåbär.
Är lite osäker på om de inte förväxlat dagens påse med en annan, för det luktade kardemumma om teet, men inget sådant fanns i.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
952
· Visningar
29 963
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka