Adventskalendertråden 2024 - The Opening

Är lite besviken på delikatesskalendern i år. Förra året fick jag sammanlagt fyra fina burkar men i år har jag hittills bara fått en. Tänkte först att det kom en i veckan men nu har halva tiden gått, får hoppas att de kommer på slutet.

Några av fjolårets burkar ihop med några som jag köpt separat.

IMG_7224.webp

Jag vet, ständigt efter, men vi öppnar först på kvällen (förutom kaffet som vi dricker på morgonen) så det blir ofta att jag tar foto på kvällen men glömmer att posta in det då. ;)
Haha förstår! Tänkte att nä nu måste hon hoppat över en dag. Jag har ju också både samma ost- och kaffekalender som du ☺️

I Sniphs femte lucka – jag är lite efter – gömde sig Sora Dora och deras unisex-doft Ylop Extrait med noter av rostad aprikos, té och svart sesam.

Definitivt en av mina favoriter i hittills. Den doftar ljuvligt och inte som någon annan I min samling. Kryddig men samtidigt söt, varm och originell. Medeltung, skulle säga att den passar året runt. Jag ska erkänna att jag kollade på Tradera om någon sålde sitt 8 ml-rör från kalendern, men icket. Kostar runt 2500:- för 50 ml på Ebay, så definitivt ett premiummärke. Det kan mycket väl vara julaftonsdoften! :love:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 665
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka