Adventskalendertråden 2022

Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stort :D. Vi får nog ta och boka hotell innan det blir slutsålt (för det lär ju inte finnas obegränsat med rum där direkt 😅)
7/11-22 är numera ett historiskt datum för Norberg. Aldrig tidigare har så många nämnt Norberg på ett offentligt forum.

Deras turistkontor kommer att ramla baklänges imorgon!

7/11-22 är numera ett historiskt datum för Norberg. Aldrig tidigare har så många nämnt Norberg på ett offentligt forum.

Deras turistkontor kommer att ramla baklänges imorgon!
Det är nog bäst att vi nämner Norberg en gång till för säkerhets skull. "Känt från Bukefalos" kan bli deras nya slogan.

HAHA jag googlade deras slogan nu, och passande nog verkar den vara "Låt dig överraskas", det är ju PERFEKT för kalenderöppning på scen!

Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stort :D. Vi får nog ta och boka hotell innan det blir slutsålt (för det lär ju inte finnas obegränsat med rum där direkt 😅)

Alltså jag har varit i Norberg på modellhästutställning och det var ett pytteställe. Kanske klokast att boka hela hotellet i samband med showen?

Det är nog bäst att vi nämner Norberg en gång till för säkerhets skull. "Känt från Bukefalos" kan bli deras nya slogan.

HAHA jag googlade deras slogan nu, och passande nog verkar den vara "Låt dig överraskas", det är ju PERFEKT för kalenderöppning på scen!
Klockrent ju! 😂
Jag blev verkligen överraskad. När jag vaknade idag hade jag ingen aning om att jag ska åka till Norberg och ställa mig på en scen för att öppna julkalendrar 🤩

😂😂😂

Screenshot_20221107_211733.webp

Har de bytt? Trodde de hade ”Här får du livstid”. Kom sedan på att det är Fagersta som har den. En annan metropol!

Hehe jag bor nästgårds Norberg 👌🏻
De har en toppen ridsportsbutik men inte mycket mer 😂
Jag bor också precis i närheten, men har inte besökt ridsportsbutiken O_o. Låter som något jag borde göra i samma veva som @Zinfernia kommer

On topic:
Jag har shoppat prylar till dejtens hemmagjorda paketkalender idag. Han köpte Höökskalendern till mig och jag hittar ingen färdig kalender som känns klockren till honom, så jag sätter ihop en egen :up:. Han har såklart ingen aning om att han ska få en, tänkte ta fram den när han kommer hit med min :D

Jag kommer vara bortrest knappt en vecka under första halvan av december. Frågan är då om jag borde börja öppna i förtid? Eller om jag ska ha en liten julafton när jag kommer hem. 🤔

Min tvålkalender kom idag… Jag har nog tvål för ett år! :laugh: Enda nackdelen med en tvålkalender är att 24 tvål med olika dofter, tillsammans på liten yta, inte luktar sådär jätteljuvligt. Jag har förvisat min låda till förrådet så jag slipper stanken :p

Hörni, jag har köpt fyra grejer till mig själv de senaste par dagarna, och efter ha läst den här tråden (och kommit fram till beslutet att detta är rätt tråd att fråga i) så kom jag på att de kan vara en dyrare adventskalender till mig själv, right? Och jag får använda dem så fort de kommer? Right??
:cautious:

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka