Adventskalendertråden 2022

Megara har fått sin adventskalender

1668007388488.webp

En GLOWiD-kalender är på väg mot mig! Jag är så glad att jag hann knipa en :banana:

Att jag hade en kod med 20% i rabatt gjorde ju inte ont heller :angel:

Edit: Jag har dessutom en ohygglig värk efter gårdagen i bil och flytt av grejor så lite tröstshopping kändes väldigt rätt :heart

Senast ändrad:
En GLOWiD-kalender är på väg mot mig! Jag är så glad att jag hann knipa en :banana:

Att jag hade en kod med 20% i rabatt gjorde ju inte ont heller :angel:

Edit: Jag har dessutom en ohygglig värk efter gårdagen i bil och flytt av grejor så lite tröstshopping kändes väldigt rätt :heart
Åh jag hoppades på att du skulle få tag på en! 😍
Den verkar inte ha sålt slut än men det är väl bara en tidsfråga, eller så har de tagit in fler exemplar det här året.

Åh jag hoppades på att du skulle få tag på en! 😍
Den verkar inte ha sålt slut än men det är väl bara en tidsfråga, eller så har de tagit in fler exemplar det här året.

Jag tror de gjort fler i år... sedan tror jag faktiskt att folk håller mer i pengarna i år med tanke på världsläget. Med det sagt, deras kalender förra året var ju enormt prisvärd eftersom det var många produkter som var full size (en ansiktsmask hade tex ett ordinarie pris på 500kr). Dessutom vet jag ju att det är produkter jag använder (utan att ha kollat Grääs) för jag shoppar ju mycket av min hudvård där (vilket bevisas av min rabattkod :angel: :D).

Sedan är jag enormt imponerad av att de sytt upp necessären i Sverige (Borås FTW!).

Jag tror det finns så många fler kalendrar nu så tex body shop är inte längre så speciella. När de började med sina var det något unikt men nu är de en i mängden.

Och ganska tråkiga också :o De har ju väldigt liknande produkter i den varje år. Hur mycket behöver man egentligen utav brittish rose?

Deras jättekalender förra året var jag väldigt sugen på men eftersom jag köpte delikatesskalendern så tillät inte ekonomin riktigt den också. :grin:

Och ganska tråkiga också :o De har ju väldigt liknande produkter i den varje år. Hur mycket behöver man egentligen utav brittish rose?

Deras jättekalender förra året var jag väldigt sugen på men eftersom jag köpte delikatesskalendern så tillät inte ekonomin riktigt den också. :grin:
Det här kan jag hålla med om. Jag köpte den stora i år bara för att den var på rea (25%) och för att jag ändå använder i princip allt i den.

Och för att jag älskar julkalendrar :angel:

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka