Nu måste jag sluta!! Råkade precis klicka hem en glossybox kalender också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag hoppades på att du skulle få tag på en!En GLOWiD-kalender är på väg mot mig! Jag är så glad att jag hann knipa en
Att jag hade en kod med 20% i rabatt gjorde ju inte ont heller
Edit: Jag har dessutom en ohygglig värk efter gårdagen i bil och flytt av grejor så lite tröstshopping kändes väldigt rätt
Åh jag hoppades på att du skulle få tag på en!
Den verkar inte ha sålt slut än men det är väl bara en tidsfråga, eller så har de tagit in fler exemplar det här året.
Jag som inte hade tänkt köpa GlowID är sugen ändå.
Kalenderpengarna har fått gå till naprapaten så vet inte om jag kan motivera en kalender för över 2000kr…Klart du ska! Den finns kvar ännu
En GLOWiD-kalender är på väg mot mig! Jag är så glad att jag hann knipa en
Att jag hade en kod med 20% i rabatt gjorde ju inte ont heller
Edit: Jag har dessutom en ohygglig värk efter gårdagen i bil och flytt av grejor så lite tröstshopping kändes väldigt rätt
Tycker generellt att trycket varit mycket lägre i år, kan inte minnas att Body shop haft med deras på rea tex?Jag blev förvånad över att de fortfarande fanns till salu efter 30 min.
Tycker generellt att trycket varit mycket lägre i år, kan inte minnas att Body shop haft med deras på rea tex?
Jag tror det finns så många fler kalendrar nu så tex body shop är inte längre så speciella. När de började med sina var det något unikt men nu är de en i mängden.
Svaret är väldigt, väldigt liteOch ganska tråkiga också De har ju väldigt liknande produkter i den varje år. Hur mycket behöver man egentligen utav brittish rose?
Det här kan jag hålla med om. Jag köpte den stora i år bara för att den var på rea (25%) och för att jag ändå använder i princip allt i den.Och ganska tråkiga också De har ju väldigt liknande produkter i den varje år. Hur mycket behöver man egentligen utav brittish rose?
Deras jättekalender förra året var jag väldigt sugen på men eftersom jag köpte delikatesskalendern så tillät inte ekonomin riktigt den också.
Hade inte tänkt avslöja mig redan nu men jag får väl erkänna att jag är lite av en kalendermissbrukare. Eller ja, ganska så mycket till och medVa?! Är det sant?!
Du är trygg i detta sällskap!Hade inte tänkt avslöja mig redan nu men jag får väl erkänna att jag är lite av en kalendermissbrukare. Eller ja, ganska så mycket till och med
Mitt namn är zinfernia och jag är kalendermissbrukare.Hade inte tänkt avslöja mig redan nu men jag får väl erkänna att jag är lite av en kalendermissbrukare. Eller ja, ganska så mycket till och med