Jag gillar hur du tänker!Kanske en hel turné till mindre städer?
Stå på scenen på stadens torg när det är julmarknad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar hur du tänker!Kanske en hel turné till mindre städer?
Stå på scenen på stadens torg när det är julmarknad?
Svårövertalad@Habina om du startar ikväll hakar jag på med Molton Browns kalender
Hm... Om vi ignorerar allt @stjarnhimmel skriver, så är frågan... Makeup Mekka, LH Cosmetics eller Essie? *känner mig plötsligt alldeles pirrig i kroppen*
Min självdisciplin har aldrig varit något att hänga i julgranenSvårövertalad
@Habina måste ju då ta och starta årets kalenderöppnartråd!
Vars hittar du LH:s?
@Habina om du startar ikväll hakar jag på med Molton Browns kalender
Tror det är bäst med spoilers ändå, det kan ju finnas nån i tråden som köpt samma men som inte vågat berätta det änHerregud, nu måste jag ju!
Två röster på LH:s, nån fler som vill rösta? Tänker att jag inte öppnar nåt förrän halv nio. Såklart ny tråd och med spoilervarning? Eller spelar det ingen roll om ingen annan har den kalender jag öppnar kanske?
Hur kan man missa luckor?!? Det är ju det absolut första man gör på morgonen!Alltså öppna innan?? Vad är det för fel på er?!
(Jag skulle inte bli förvånad om jag glömmer bort att det blir december och missar att öppna några luckor.. )
Den som spar han harHur kan man missa luckor?!? Det är ju det absolut första man gör på morgonen!
Lika bra??? Herregud så du måste lida när du vet att du egentligen skulle kunna sitta och sniffa på olika väldoftande produkter!@Habina om du startar ikväll hakar jag på med Molton Browns kalender
Helt sant! Jag har inte orkat lägga in mina@Zinfernia har nog inte uppdaterat listan med kalendrar tror jag...
.....ett liv utanför julkalender världen till skillnad från oss andra?Den som spar han har
Inte jag heller, var finns listan..?@Zinfernia har nog inte uppdaterat listan med kalendrar tror jag...
Den är slutsåld, sen packade de några fler och då köpte jag. Men nu är den slutsåld igen.
Ja skoja inte!Lika bra??? Herregud så du måste lida när du vet att du egentligen skulle kunna sitta och sniffa på olika väldoftande produkter!