Den gällde bara igår tror jag.Hur får ni rabatten på Åhléns, eller är jag för sent ute? Är medlem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den gällde bara igår tror jag.Hur får ni rabatten på Åhléns, eller är jag för sent ute? Är medlem.
Aj då! Eller tur för plånboken :PDen gällde bara igår tror jag.
Insåg förresten att jag nog inte köpt en enda skönhetsgrej i år förutom kalendrarna och några grejer till i samband med beställningarna från Åhléns.
Tycker att det är rätt soft ändå, att köpa en massa kalendrar med blandat innehåll på hösten och sen klara sig på det till året därpå. Är det samma för er?
Insåg förresten att jag nog inte köpt en enda skönhetsgrej i år förutom kalendrarna och några grejer till i samband med beställningarna från Åhléns.
Tycker att det är rätt soft ändå, att köpa en massa kalendrar med blandat innehåll på hösten och sen klara sig på det till året därpå. Är det samma för er?
Vet inte riktigt vad jag tycker om den, hade nog gärna sett lite mer av deras ikoniska produkter för att vara riktigt sugen. Men den ser ju helt klart trevligt ut!Alltså Glowids k kalender. Hur bra är inte den??
Vad brukar den ligga på i pris? Inte för att jag ska köpa fler men blev nyfikenVet inte riktigt vad jag tycker om den, hade nog gärna sett lite mer av deras ikoniska produkter för att vara riktigt sugen. Men den ser ju helt klart trevligt ut!
Förra året var ett väl strax över 2000kr? I år tror jag inte det är sagt än.Vad brukar den ligga på i pris? Inte för att jag ska köpa fler men blev nyfiken
Var hittar man den? Hittar inte på deras hemsida.Vet inte riktigt vad jag tycker om den, hade nog gärna sett lite mer av deras ikoniska produkter för att vara riktigt sugen. Men den ser ju helt klart trevligt ut!
Den släpps nån gång nästa vecka, på insta får man lite hintar att den är på gång.Var hittar man den? Hittar inte på deras hemsida.
Min kalender från Jo Malone kommer levereras till utlämningsstället idag eller på måndag hur ska jag kunna låta bli att öppna den redan nu? Det är svårt nog att ha Molton Browns hemma