Adventskalendertråden 2022

Insåg förresten att jag nog inte köpt en enda skönhetsgrej i år förutom kalendrarna och några grejer till i samband med beställningarna från Åhléns.
Tycker att det är rätt soft ändå, att köpa en massa kalendrar med blandat innehåll på hösten och sen klara sig på det till året därpå. Är det samma för er?

@Zinfernia Så för mig också trots att jag bara hade Niveas:D något tilläggsköp men samtidigt har jag kvar! Nattkrämen tog just slut och dagkrämen har jag kvar mycket av (pga att jag förstår inte tyska, tänkte det var vanlig hudkräm heheh). Har stora förhoppnings på att YV ska täcka större delen av nästa års behov:up:

Insåg förresten att jag nog inte köpt en enda skönhetsgrej i år förutom kalendrarna och några grejer till i samband med beställningarna från Åhléns.
Tycker att det är rätt soft ändå, att köpa en massa kalendrar med blandat innehåll på hösten och sen klara sig på det till året därpå. Är det samma för er?

Japp, supersmidigt! :D Märker nu att jag är inne på sista bodylotionen typ så det blir perfekt att december snart börjar!

Min plan är att sminket från LH Cosmetics och Makeup Mekkas kalendrar ska räcka till mig många år framåt.

Samma med nagellackskalendern, det blir liksom inget nytt förrän alla färger är slut.

Så egentligen kanske jag är ekonomisk. :angel:

Min kalender från Jo Malone kommer levereras till utlämningsstället idag eller på måndag 😩 hur ska jag kunna låta bli att öppna den redan nu? Det är svårt nog att ha Molton Browns hemma 😩

Försök tänk på hur jobbigt det blir med spoilersrutor i vartenda inlägg du gör om innehållet. Så går det kanske lättare att vänta. Det är mindre än en månad kvar nu! :bump:

För mig går det jättebra, för jag är i stugan och kalendrarna i lägenheten. Men snart börjar jag sova där och då vet man aldrig…

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka