Adventskalendertråden 2022

Oh no, Åhléns kan ju inte fresta med rea bara sådär 😩

Nu har jag köpt Bodyshops största, L'occitanes största och två Pukkakalendrar med te. Pukkakalendrarna är varsin till mig och kollegan så vi får något att dricka till Mr Cake-kalendern 😅

Köpte även två body yoghurts från Bodyshop, en ögonpalett från LH Cosmetics, en mascaraprimer och lite annat... 😬

Jag skulle vilja shoppa med dig nån gång. :angel:

Såg också Åhléns 25%-erbjudande och hann tänka på massa kalendrar jag vill ha. Som Molton Brown. Men för tillfället lägger jag pengarna på naprapaten så det blev till att stänga ner Åhléns. :(
Jag längtar ihjäl mig efter min Molton Brown! Var tvungen att köpa några smågrejer därifrån nu bara för att kunna hålla mig till december 😅

Tror dock att den kalendern kan finnas kvar till Black Friday, den verkar än så länge finnas hos flera återförsäljare så den kanske blir ännu billigare då 😊

Jag längtar ihjäl mig efter min Molton Brown! Var tvungen att köpa några smågrejer därifrån nu bara för att kunna hålla mig till december 😅

Tror dock att den kalendern kan finnas kvar till Black Friday, den verkar än så länge finnas hos flera återförsäljare så den kanske blir ännu billigare då 😊
Ryggen får se till att skärpa sig så jag kan lägga pengar på kalendrar istället för ryggdoktorn. 😜

Haha, jäklar. Det får nog ses som en av de mer dekadenta måste jag säga, najs.
Ja! Jag har på mig en av deras parfymer idag och insåg hur himla gott den doftar så jag googlade om de möjligen hade en kalender igår.... och resten är historia så att säga 😅

Hur många är du uppe i nu?
Hmmm....
Body Shop (stora)
Lancome
L'occitane (stora)
Lykos med egna märken (x2, lyckades genomföra köpet två gånger 😬 Tänkte först skicka tillbaka den ena men nu har jag redan öppnat den andra och testat en del, gillar flera saker så jag kanske behåller den oöppnade också 😅)
Mr Cake
Pukka tekalender
Jo Malone
Molton Brown
Jag BORDE vara klar men.... låt oss säga att jag är öppen för förslag 😆

Ja! Jag har på mig en av deras parfymer idag och insåg hur himla gott den doftar så jag googlade om de möjligen hade en kalender igår.... och resten är historia så att säga 😅

Hmmm....
Body Shop (stora)
Lancome
L'occitane (stora)
Lykos med egna märken (x2, lyckades genomföra köpet två gånger 😬 Tänkte först skicka tillbaka den ena men nu har jag redan öppnat den andra och testat en del, gillar flera saker så jag kanske behåller den oöppnade också 😅)
Mr Cake
Pukka tekalender
Jo Malone
Molton Brown
Jag BORDE vara klar men.... låt oss säga att jag är öppen för förslag 😆
Det blir såklart följdfrågan: vilken parfym ledde till det här? :D

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka