Köp en chokladkalender och ät upp två luckor varje dag.
I like the way you think...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp en chokladkalender och ät upp två luckor varje dag.
Jag fick hem min igår men har ångest ifall jag ska behålla den eller inte
Finns ju inga goda kvar i butikerna längre .Köp en chokladkalender och ät upp två luckor varje dag.
Ångrar du dig så vet du vem du ska vända dig tillJag fick hem min igår men har ångest ifall jag ska behålla den eller inte
Jag har haft Anthon Berg flera år tidigare och gillat!Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon
Jag gillar Pralinhusets. Kan tänka mig den nästa år igen.Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon
Cecilia Nordströms har väldigt hög kvalité, alla praliner är olika, men för mig som är ganska konservativ mörkchokladälskare är det lite väl många ”utsvävningar”Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Hämtat min rituals kalender idag, den var större än jag trodde! Frågan är när jag ska börja öppna den...
Tror inte ni behöver spoilers eftersom det är några i öppningstråden som redan öppnat den blåVilken var det? Är det samma som min (blå) kanske vi ska öppna samtidigt? Så slipper vi hålla på med spoliers.
Det är deras biligaste. Jag kommer antagligen inte lägga upp något i trådenVilken var det? Är det samma som min (blå) kanske vi ska öppna samtidigt? Så slipper vi hålla på med spoliers.
Det är deras biligaste. Jag kommer antagligen inte lägga upp något i tråden
Ok. Jag kan ha råkat klicka hem en tvålkalender (alltså fast tvål).
Men NU är det slut. Inga fler kalendrar!