Ja jag brukar vara rÀtt bra pÄ att fÄ folk att spendera pengar Men det Àr ju mest för att jag inte vill vara den enda med tunn plÄnbok i januari!Meeeeen nu har jag handlat
Du borde be om ett betalt samarbete med Molton Brown
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag brukar vara rÀtt bra pÄ att fÄ folk att spendera pengar Men det Àr ju mest för att jag inte vill vara den enda med tunn plÄnbok i januari!Meeeeen nu har jag handlat
Du borde be om ett betalt samarbete med Molton Brown
Jag Àr vÀll medveten. Vet du hur svÄrt det Àr att lÄta bli att skicka en bild pÄ skorna jag vill ha till dig sÄ du kan övertala mig till att jag visst behöver dom trots att 8,5 cm klack Àr inget jag kan ta mig till och frÄn jobbet i. à jag gÄr typ ingen annan stans om et inte Àr kompishÀng sÄ som typ shopping Ä filmkvÀllar.Ja jag brukar vara rÀtt bra pÄ att fÄ folk att spendera pengar Men det Àr ju mest för att jag inte vill vara den enda med tunn plÄnbok i januari!
Mycket roligt Àn en presentask juKan man köpa rituals kalender Ä ge bort i julklapp till nÀra slÀkting eller Àr de konstigt?
TĂ€nkte att det Ă€r ju massa fina bra Ă„ ha grejer, precis som i dem âgift setâ men till högre vĂ€rde i fina askarMycket roligt Ă€n en presentask ju
Sen kan en försiktigt sÀga att "Àr det nÄgot som du inte vill ha tar jag gÀrna över"
Ja större chans att man hittar en produkt man trivs med i en kalender Ă€n giftsets dĂ€r man Ă€r fast med en doft/serie oftast!TĂ€nkte att det Ă€r ju massa fina bra Ă„ ha grejer, precis som i dem âgift setâ men till högre vĂ€rde i fina askar
NÀ men dÀr kan du vara lugn - jag tycker att det lÄter som ett dÄligt köp Det har nog med att jag sÄ sÀllan gÄr i högklackat lÀngre, det funkar inte sÄ bra varken pÄ jobbet eller i stallet. Jag har dessutom blivit en riktig tant de senaste Ären och tycker numera att högklackat Àr rÀtt obekvÀmt. Snacka om skillnad mot typ 20-ÄrsÄldern dÄ jag utan problem kunde gÄ en promenad pÄ tvÄ timmar i höga klackar och ÀndÄ inte dö efter typ fem minuter.Jag Àr vÀll medveten. Vet du hur svÄrt det Àr att lÄta bli att skicka en bild pÄ skorna jag vill ha till dig sÄ du kan övertala mig till att jag visst behöver dom trots att 8,5 cm klack Àr inget jag kan ta mig till och frÄn jobbet i. à jag gÄr typ ingen annan stans om et inte Àr kompishÀng sÄ som typ shopping Ä filmkvÀllar.
Nu kanske jag sÀger för mycket men à hlens har 50% pÄ resterande kalendrar idag - bland annat Molton Brown för 1150:-....
Jag stöttar dig i vilket du Àn vÀljer, sÄ lÀnge du öppnar kalendrarna hÀr inför allmÀn beskÄdanIgÄr hÀmtade jag ut min Molton Brown-kalender frÄn 2021. Herregud sÄ stor! SÄ nu Àr frÄgan om jag ska öppna den eller Rituals i januari och den andra i februari. Ack dessa svÄra beslut!
Min ocksÄ! Kommer pÄ tisdag.Nu Àr min rituals kalender pÄ vÀg!
PostNord har inte fÄtt min Àn men förhoppningsvis börjar den sin resa hit imorgon!Min ocksÄ! Kommer pÄ tisdag.
PostNord har inte fÄtt min Àn men förhoppningsvis börjar den sin resa hit imorgon!
Instabox kostade merMin kommer med Instabox, mÄ den bÀsta paketservicen vinna!
Men vi bestÀllde inte frÄn samma stÀlle.Instabox kostade mer