AdventskalendertrÄden 2022

Ja jag brukar vara rĂ€tt bra pĂ„ att fĂ„ folk att spendera pengar 😬 Men det Ă€r ju mest för att jag inte vill vara den enda med tunn plĂ„nbok i januari! 😁
Jag Ă€r vĂ€ll medveten. Vet du hur svĂ„rt det Ă€r att lĂ„ta bli att skicka en bild pĂ„ skorna jag vill ha till dig sĂ„ du kan övertala mig till att jag visst behöver dom trots att 8,5 cm klack Ă€r inget jag kan ta mig till och frĂ„n jobbet i. Å jag gĂ„r typ ingen annan stans om et inte Ă€r kompishĂ€ng sĂ„ som typ shopping Ă„ filmkvĂ€llar.

Jag Ă€r vĂ€ll medveten. Vet du hur svĂ„rt det Ă€r att lĂ„ta bli att skicka en bild pĂ„ skorna jag vill ha till dig sĂ„ du kan övertala mig till att jag visst behöver dom trots att 8,5 cm klack Ă€r inget jag kan ta mig till och frĂ„n jobbet i. Å jag gĂ„r typ ingen annan stans om et inte Ă€r kompishĂ€ng sĂ„ som typ shopping Ă„ filmkvĂ€llar.
NĂ€ men dĂ€r kan du vara lugn - jag tycker att det lĂ„ter som ett dĂ„ligt köp 😅 Det har nog med att jag sĂ„ sĂ€llan gĂ„r i högklackat lĂ€ngre, det funkar inte sĂ„ bra varken pĂ„ jobbet eller i stallet. Jag har dessutom blivit en riktig tant de senaste Ă„ren och tycker numera att högklackat Ă€r rĂ€tt obekvĂ€mt. Snacka om skillnad mot typ 20-Ă„rsĂ„ldern dĂ„ jag utan problem kunde gĂ„ en promenad pĂ„ tvĂ„ timmar i höga klackar och Ă€ndĂ„ inte dö efter typ fem minuter.

Jag Àr sÄ sjukt less pÄ Monty Bojangles! :p Rev ju upp kalendern idag och har sedan tröstÀtit tills jag tröttnat (vilket inte var sÄ mycket). Nu vill jag helst inte ha mer. Men vad kom med paket idag? Jo, 400g smÄförpackningar fyllda med chokladtryfflar :up: Och sÄ har jag dessutom Àven bestÀllt tvÄ kalendrar till av mÀrket! :arghh: :bag:

Jag borde lÀra mig att ha is i magen :p

Liknande trÄdar

Tjatter Dags för Ärets trÄd! Vad ska ni Àta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon Àr bortbjudna till vÀnner och har fÄtt i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 104
Tjatter Nu nÀr det börjar lacka mot jul sÄ tÀnkte jag att det i hög tid för en adventskalendertrÄd! Har hittills fÄtt nÄgot mejl frÄn...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 084
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat Ärets trÄd, eller? :cautious: Jag har bestÀllt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender frÄn AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-trÄden men tÀnker att det kanske Àr mÄnga som inte lÀser dÀr. Vi Àr ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka