Adventskalendertråden 2022

Alltså, MrCake ❤️ Fick ju adventskalendern gratis och trodde att jag och företaget var överens om att jag inte behövde få presentkortet också, hade precis hunnit lägga en beställning med det men tänkte att de skulle ta bort den (var ändå i kontakt eftersom en produkt jag hade beställt var slut). Men idag kom det paketet också, så plötsligt har jag utöver kalendern dessutom fått choklad för 500 kronor 😍

Det är sådant här som gör att en återkommer som kund :up:
Ja Indy Beauty behöver lära sig hur man beter sig...

Jag skulle kunna tänka mig en trevlig sminkkalender men vet inte riktigt vad man då ska söka efter?
Sminkar mig inte varje dag mest kvällar helger och sådär men kunde vara kul uppdatera mitt något skrala utbud här hemma. Nån med tips :)?
Är rätt novis med dessa kalendrar överlag till skillnad från er proffs :D

Kicks har 50% på sminkkalendrar, finns inte så många kvar online men t ex Bare Minerals som är blandat hudvård och smink finns.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 104
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 084
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Hård nacke
  • Dressyrsnack nummer 18