Ja verkligen, och att deras choklad är fantastisk gör ju inte saken sämreDet är sådant här som gör att en återkommer som kund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen, och att deras choklad är fantastisk gör ju inte saken sämreDet är sådant här som gör att en återkommer som kund
Alltså, MrCake Fick ju adventskalendern gratis och trodde att jag och företaget var överens om att jag inte behövde få presentkortet också, hade precis hunnit lägga en beställning med det men tänkte att de skulle ta bort den (var ändå i kontakt eftersom en produkt jag hade beställt var slut). Men idag kom det paketet också, så plötsligt har jag utöver kalendern dessutom fått choklad för 500 kronor
Ja Indy Beauty behöver lära sig hur man beter sig...Det är sådant här som gör att en återkommer som kund
Ja och till ett ganska högt pris. Kalendrarna reades ju ut för mindre än så förra åretLäste nånstans att den hade fått mycket kritik. Men lustigt att auktionera ut en över ett år gammal kalender
Jag skulle kunna tänka mig en trevlig sminkkalender men vet inte riktigt vad man då ska söka efter?
Sminkar mig inte varje dag mest kvällar helger och sådär men kunde vara kul uppdatera mitt något skrala utbud här hemma. Nån med tips ?
Är rätt novis med dessa kalendrar överlag till skillnad från er proffs
Hehe kan ha hänt samma härDet kan hända att jag köpte två Monty Bojangles-kalendrar till
Får man fråga vilken av kalendrarna ni köpt? Hittar tre olika när jag googlarHehe kan ha hänt samma här
MagnificentFår man fråga vilken av kalendrarna ni köpt? Hittar tre olika när jag googlar
Jag köpte Magnificent och vegansk chokladtryffel, har ju även den tredjeFår man fråga vilken av kalendrarna ni köpt? Hittar tre olika när jag googlar
Jooodå, tänk på att januari blir roligare om du väntar!Hämtade ut Rituals blåa kalender idag och den doftar helt himmelskt. Jag hade tänkt vänta med att öppna till efter den 25:e, men jag vet inte om jag klarar av det.
Jag köpte också en rituals kalender och funderar på att vänta med att öppna den, min har dock inte kommit änHämtade ut Rituals blåa kalender idag och den doftar helt himmelskt. Jag hade tänkt vänta med att öppna till efter den 25:e, men jag vet inte om jag klarar av det.
Jooodå, tänk på att januari blir roligare om du väntar!
Nu kanske jag säger för mycket men Åhlens har 50% på resterande kalendrar idag - bland annat Molton Brown för 1150:-....
Skit också att jag redan köpt denNu kanske jag säger för mycket men Åhlens har 50% på resterande kalendrar idag - bland annat Molton Brown för 1150:-....
Meeeeen nu har jag handlatNu kanske jag säger för mycket men Åhlens har 50% på resterande kalendrar idag - bland annat Molton Brown för 1150:-....