Och rabattkoden är…
Du har PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och rabattkoden är…
SKULDSATT2022Och rabattkoden är…
SKULDSATT2022
Den är borta nuNu vill inte jag säga alldeles för mycket men jag såg att Bangerhead har förra årets Molton Brown-kalender till ett lågt pris (1380:-)
Visa bifogad fil 106951
Nej, den finns kvar. Den ligger bara inte under årets julkalendrar men om du söker på Molton Brown så hittar du denDen är borta nu
Edit: men årets är nedsatt, och med studentrabatt på 10% blir priset 1552 kr kanske ska slå till ändå SKULDSATTSTUDENT2023
Men, jag sökte och hitta den inte nu har jag dock klickat hem årets precisNej, den finns kvar. Den ligger bara inte under årets julkalendrar men om du söker på Molton Brown så hittar du den
OMG bara 1000 spänn! Den kalendern var väl (enligt Caia...) värd typ 3500:-?Kolla vad jag hittade på Tradera...
https://www.tradera.com/item/341450/572826521/caia-julkalender-2021-ooppnad
Caias kalender från förra året, någon som är sugen?
Kolla vad jag hittade på Tradera...
https://www.tradera.com/item/341450/572826521/caia-julkalender-2021-ooppnad
Caias kalender från förra året, någon som är sugen?
Ännu roligare nu när jag såg Köp Nu-priset! 1500:-!!! För en ett år gammal kalender som blev så otroligt utskrattad förra året om folk ska hinna glömma den katastrofen får nog säljaren vänta några år tillMen... kalendern ligger ju kvar, jag trodde någon av er skulle göra en "Köp nu" direkt
(jag är såå nyfiken varför en person lagt den på bevakning! )
Ännu roligare nu när jag såg Köp Nu-priset! 1500:-!!! För en ett år gammal kalender som blev så otroligt utskrattad förra året om folk ska hinna glömma den katastrofen får nog säljaren vänta några år till
Ja jag erkänner. Tänkte skicka den till dig i julklappMedge att det är du som lagt den på bevakning
Duschtvålarna doftar väldigt olika så jag hade nog köpt kalendern direkt för att få testa så många varianter som möjligt iställetNu blev jag också sugen på Molton Brown från ifjol. Men jag borde kanske testa nån duschtvål innan jag slår till på en hel kalender?
Duschtvålarna doftar väldigt olika så jag hade nog köpt kalendern direkt för att få testa så många varianter som möjligt istället
Körbarakör obs! Tänk på att det kan bli dyrare framöver. Har man en gång vant sig vid fina duschkrämer är det svårt att gå tillbaka till sortimentet på typ IcaHm… Ok, vad var nu rabattkoden? LYXFÄLLAN2023?
Körbarakör obs! Tänk på att det kan bli dyrare framöver. Har man en gång vant sig vid fina duschkrämer är det svårt att gå tillbaka till sortimentet på typ Ica