Du har ju en vecka till på dig
Min plånbok säger NEJ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju en vecka till på dig
Min penstorekalender har kommit.
Jag har inte packat upp den.
Måste hålla fingrarna i styr tills den 1 hahah
Jag är bortrest 1-3 december så jag kommer tjuvstarta på varm-choklad-kalendern i helgen. Tror det blir svårt att hitta varm mjölk på hotellet. Pralinerna öppnar jag första luckorna och tar med och äter på rätt dag.Himmel, vet ni vad? Det är bara: 1 vecka kvar tills vi får börja öppna alla kalendrar!!!
Hade kunnat vara det men tror inte nån hade sponsrat en sådan(men IGEN - orimligt upplivad p g a felläsning)
Det sa min med... Tur att man är lite lomhördMin plånbok säger NEJ.
Så länge du uppdaterar i tråden är det okej!Jag är bortrest 1-3 december så jag kommer tjuvstarta på varm-choklad-kalendern i helgen. Tror det blir svårt att hitta varm mjölk på hotellet. Pralinerna öppnar jag första luckorna och tar med och äter på rätt dag.
Självklart, men borde nog lägga spoiler på för-öppningen ifall någon annan har samma kalender.Så länge du uppdaterar i tråden är det okej!
Självklart, men borde nog lägga spoiler på för-öppningen ifall någon annan har samma kalender.
Fast inte från den första väl? Då ska ju allt ändå öppnas tänker jag.Jag tycker vi kan lägga öppningarna rent allmänt i en spoiler
Fast inte från den första väl? Då ska ju allt ändå öppnas tänker jag.
Då struntar jag nog i att öppna mina kalendrar här i tråden. Jag tycker att det är besvärligt nog att lägga bilderna från Yves Rochers-kalendern i spoilers, det är inte så smidigt från mobilen skulle aldrig orka göra det december ut ocksåJag tänkte ifall en kollar tråden på morgonen men kanske har sin egen öppning på kvällen. Men det var bara ett förslag
Då struntar jag nog i att öppna mina kalendrar här i tråden. Jag tycker att det är besvärligt nog att lägga bilderna från Yves Rochers-kalendern i spoilers, det är inte så smidigt från mobilen skulle aldrig orka göra det december ut också
Som sagt, det var bara ett förslag.
Om man inte vill se vad andra fått i sina kalendrar innan man öppnar sin egen är det kanske lättast att man inte tittar i tråden förrän man öppnat sin?Jag tänkte ifall en kollar tråden på morgonen men kanske har sin egen öppning på kvällen. Men det var bara ett förslag
Jo jag fattar det, och majoriteten kanske vill ha det så (?) men i så fall är jag inte med längre. Jag är för lat och tycker att det är jobbigt nog att lägga spoilers nu.Som sagt, det var bara ett förslag.
Vad ska jag då följa slaviskt under arbetstid?Eller så postar man här efter typ kl 17?
Helt enig.Men som sagt, man får väl undvika att kolla tråden innan man själv öppnat. Svårare än så är det väl inte? Man måste ju få posta när man vill? Tycker jag
Håller med.Men som sagt, man får väl undvika att kolla tråden innan man själv öppnat. Svårare än så är det väl inte? Man måste ju få posta när man vill? Tycker jag