Såklart du har!Okej, jag säger inte att det är så här men det kan hända att jag köpte Macs kalender också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart du har!Okej, jag säger inte att det är så här men det kan hända att jag köpte Macs kalender också
Ja den låg på så bra pris på deras egen hemsida att jag inte kunde låta bliSåklart du har!
Eftersom jag gillar lite "andlig magi", så kanske jag kommer knåpa ihop en positiv mening för dagen-kalender också. Ungefär som lyckokakor, det kan nog bli ett o annat orakel-/tarotkort i den också...Nu har ni lurat mig!!!! Jag beställde kaffepads till min Senseobryggare på kaffekapseln och köpte en chokladadventskalender med Lindts choklad.
Det som är så skönt med den här gruppen är att mina 4 kalendrar känns inte det minsta konstigt. Snarare lite futtigt.
Det kommer nog! Den går nog inte åt med strykande åtgång.Coolstuff har ju rea på en del kalendrar, men naturligtvis inte på den med delikatesser…
Samma härDet som är så skönt med den här gruppen är att mina 4 kalendrar känns inte det minsta konstigt. Snarare lite futtigt.
Äh, ni köper den sedan när den reas ut, och så öppnar ni den i januari istället, kan ju behövas lite post-jul mys då ocksåDet kommer nog! Den går nog inte åt med strykande åtgång.
Jag tänkte ju köpa den om en av mina bästa vänner skulle börja här. Och det ska han! Jag hade ju dock tänkt köpa den så att vi kunde öppna den tillsammans i december (hur mysigt som helst att sitta på kontoret på morgonen, köra lite upplärning med honom och samtidigt äta godsaker!) men problemet är bara att han dels börjar ganska sent in på månaden och dels har bestämt sig för att inte äta onyttigheter på ett bra tag framöver Jag bjöd honom på lunch igår och han ville inte ens ha en kaka efter maten!
Fatta vilket antiklimax om jag köper den och måste sitta själv på kontoret och äta allt medan han sitter bredvid och kämpar för att inte förstöra sin intention att komma i bättre form
”Å vad tråkigt att du sitter där med en sallad medan jag äter läckra delikatesser…”Fatta vilket antiklimax om jag köper den och måste sitta själv på kontoret och äta allt medan han sitter bredvid och kämpar för att inte förstöra sin intention att komma i bättre form
Han lär ju ändra sig när jag sitter med munnen full av smörkola Mycket godis här ändå i jul! En kollegas dotter säljer via kakservice så jag passade på att lägga en stor order till vårt kontor.”Å vad tråkigt att du sitter där med en sallad medan jag äter läckra delikatesser…”
Ja, jag har ju en förhoppning om att de kommer på rea i december, annars väntar jag väl till mellandagarna.
Det som är så skönt med den här gruppen är att mina 4 kalendrar känns inte det minsta konstigt. Snarare lite futtigt.
Du har ju en vecka till på digDet är lugnt, jag har ju "bara" två