Hörni, nu får ni passa på! Nu är Caias kalender sänkt med 50%! Dock med vissa förbehåll
https://caiacosmetics.se/sv/sminkset/caia-christmas-calender
Åh herregud, snacka om att sänka sitt varumärke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörni, nu får ni passa på! Nu är Caias kalender sänkt med 50%! Dock med vissa förbehåll
Men gud vem vill betala nästan 900spänn för en trasig kalender?Hörni, nu får ni passa på! Nu är Caias kalender sänkt med 50%! Dock med vissa förbehåll
Åh herregud, snacka om att sänka sitt varumärke!
Men precis, ska de verkligen gräva sin grav ännu djupare?! Jag har dock en fantastisk idé! I luckorna som saknas kan man ju stoppa i fler 20%-rabattcheckar!Men gud vem vill betala nästan 900spänn för en trasig kalender?
Haha, det är väl alla returkalendrar de vill bli av med nu!Hörni, nu får ni passa på! Nu är Caias kalender sänkt med 50%! Dock med vissa förbehåll
Ja det hade varit så sjukt intressant att få lite statistik på hur många kalendrar som faktiskt returneradesHaha, det är väl alla returkalendrar de vill bli av med nu!
Ditt jobb borde ge dig en!Okej, idag måste jag få fira mig själv rejält!
I våras gjorde vårt kontor bedrövligt dåliga siffror, trots tre projektledare. Vi låg rent ut sagt uruselt till.
Plötsligt sa en av mina kollegor upp sig, och därefter den andra vilket gjorde att jag blev ensam projektledare kvar.
Hösten drog sedan igång och när jag fick utrymme att köra mitt egna race vände också trenden uppåt.
Idag fick jag mail från chefen för vår nordiska marknad. Vårt kontor har - trots att jag fortfarande är ensam säljare/projektledare - nu dubblat vår dagsomsättning! Och detta på mindre än 4 månader! Vi gör nu så bra siffror att vi är och touchar på vårt tidigare rekord som togs med tre heltidssäljare.
Vad tycker ni, vore en champagnekalender på sin plats eller?
Vad tycker ni, vore en champagnekalender på sin plats eller?
Bukefest med champagne!Givet om jag får vara med och dricka upp den
Så himla häftigt, starkt jobbat!
Ditt jobb borde ge dig en!
Givet om jag får vara med och dricka upp den
Så himla häftigt, starkt jobbat!
Jag får fasen föreslå det för chefen Eller bara köpa en och betala med företagskortet. Vad ska han göra liksom, sparka mig?Bukefest med champagne!
Jag brukar öppna på morgonen men vi får se, med två lyxiga kalendrar kanske jag tar en på morgonen och en på kvällen.
Sedan kommer jag att få logistikproblem... Jag ska ju till särbon en sväng innan jul och kommer inte att kunna dra med två gigantokalendrar!
Jag hoppas body shop sänker priset. I år tycker jag kalendrarna från dem var mkt sämre dvs mindre produkter. Kanske tog de för givet att de skulle sälja ändå?Jag var förbi BodyShop idag, köpte lite lemon produkter till mig själv. De hade tre eller fyra ex kvar av den jääättestora kalendern men jag var stark och gick därifrån med mina handkrämer.
De hade mängder kvar av de andra kalendrarna tror att BodyShop nog inte hade förutsett det enorma utbudet av kalendrar i år. Egentligen hade en av deras kalendrar varit perfekta för mig men jag är inte så förtjust i dofter de hade i iår. Och ska de sälja alla de där innan 1/12 så får de nog sänka priset.
Hämtade även chokladkalendern och köpte några praliner att äta nu innan.
Jag hoppas body shop sänker priset. I år tycker jag kalendrarna från dem var mkt sämre dvs mindre produkter. Kanske tog de för givet att de skulle sälja ändå?
Tidigare år har ju body shops stora varit väldigt bra men nu blev jag besviken så köpte inte någon från dem i år.Ja jag tycker också att det var dyra för det innehållet.
Håller med. Jag hade inte köpt någon kalender från Bodyshop om inte megakalendern hade kommitTidigare år har ju body shops stora varit väldigt bra men nu blev jag besviken så köpte inte någon från dem i år.