Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
150 krNån som är sugen på Eldoradokalendern?
Men herregud vad tråkigt, lite överraskad vill man väl bli?Nån som är sugen på Eldoradokalendern?
150 kr. Synd att dom valt ett spoilermotiv bara
![]()
Ja hur tänkte de där?Men herregud vad tråkigt, lite överraskad vill man väl bli?
Haha, lite väl bokstavligt kanske. Men de kanske har i åtanke att så många ändå kollar på innehållet innan de bestämmer sig.Men herregud vad tråkigt, lite överraskad vill man väl bli?
Finns online på https://eldoradovaror.store/Alltså, jag ska nog kolla om jag hittar Eldorados! Älskar deras handkräm. Bomullsrondeller går åt i stallet. Ja, dottern och jag kan nog göra av med innehållet tillsammans!![]()
Attans! Hoppas att det kommer några ex i butik också.Finns online på https://eldoradovaror.store/
Edit: den var visst redan slutsåld. Släpptes tidigare idag![]()
Jag vill förvisso också ha ett hum om vad de kalenders jag beställer innehåller, men kanske inte riktigt så bokstavligtHaha, lite väl bokstavligt kanske. Men de kanske har i åtanke att så många ändå kollar på innehållet innan de bestämmer sig.
Snacka om årets julkalenderskrällFinns online på https://eldoradovaror.store/
Edit: den var visst redan slutsåld. Släpptes tidigare idag![]()
Varför "av alla märken"?Snacka om årets julkalenderskrällJag vet inte vad som förvånar mig mest, att Eldorado (av alla märken) släpper en skönhetskalender eller det faktum att den säljer slut omgående.
Därför att jag personligen inte förknippar Eldorado med den typen av produkter överhuvudtaget. Jag har aldrig köpt något inom smink/skönhet/hygien från Eldorado så för mig kom det som en överraskning att de ens har det i sortimentet.Varför "av alla märken"?
Jag förstår varför den är slutsåld. Varför betala dyra pengar när man kan få samma för mindre? Nu vet jag inte hur schampona är i dag men mycket av det andra har jag testat med bra resultat. Bor inte nu där Eldorado säljs, tex Willys så blir inte mycket handlande av det märket.
I så fall, tipsar jag om att det finns där andra produkter i samma kategori finns, oftast precis bredvid produkt till produkt, om du skulle vara nyfiken är det bara att kika runt lite vad där finns.Därför att jag personligen inte förknippar Eldorado med den typen av produkter överhuvudtaget. Jag har aldrig köpt något inom smink/skönhet/hygien från Eldorado så för mig kom det som en överraskning att de ens har det i sortimentet.
Nej, jag är inte det minsta intresserad av Eldorado som märke.I så fall, tipsar jag om att det finns där andra produkter i samma kategori finns, oftast precis bredvid produkt till produkt, om du skulle vara nyfiken är det bara att kika runt lite vad där finns.
Nej, förstod det.Nej, jag är inte det minsta intresserad av Eldorado som märke.
Så vänligt att du vill tipsa mig trots att du förstod att jag ändå inte var intresserad.Nej, förstod det.
Hörni! Min kompis kompis hade köpt Fazerkalendern till mig på Finlandsbåten
Hon hade glömt att säga det, vilken glad överraskning!!