Adventskalendertråden 2021

Haha, lite väl bokstavligt kanske. Men de kanske har i åtanke att så många ändå kollar på innehållet innan de bestämmer sig.
Jag vill förvisso också ha ett hum om vad de kalenders jag beställer innehåller, men kanske inte riktigt så bokstavligt :p Om jag förstod rätt så stod det även på baksidan, det kunde väl räckt kan jag tycka. Men uppenbart är de populära!

Snacka om årets julkalenderskräll :laugh: Jag vet inte vad som förvånar mig mest, att Eldorado (av alla märken) släpper en skönhetskalender eller det faktum att den säljer slut omgående.
Varför "av alla märken"?
Jag förstår varför den är slutsåld. Varför betala dyra pengar när man kan få samma för mindre? Nu vet jag inte hur schampona är i dag men mycket av det andra har jag testat med bra resultat. Bor inte nu där Eldorado säljs, tex Willys så blir inte mycket handlande av det märket.

Varför "av alla märken"?
Jag förstår varför den är slutsåld. Varför betala dyra pengar när man kan få samma för mindre? Nu vet jag inte hur schampona är i dag men mycket av det andra har jag testat med bra resultat. Bor inte nu där Eldorado säljs, tex Willys så blir inte mycket handlande av det märket.
Därför att jag personligen inte förknippar Eldorado med den typen av produkter överhuvudtaget. Jag har aldrig köpt något inom smink/skönhet/hygien från Eldorado så för mig kom det som en överraskning att de ens har det i sortimentet.

Därför att jag personligen inte förknippar Eldorado med den typen av produkter överhuvudtaget. Jag har aldrig köpt något inom smink/skönhet/hygien från Eldorado så för mig kom det som en överraskning att de ens har det i sortimentet.
I så fall, tipsar jag om att det finns där andra produkter i samma kategori finns, oftast precis bredvid produkt till produkt, om du skulle vara nyfiken är det bara att kika runt lite vad där finns.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka