Var det inte den som var för dyr?
Jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javisst ja, försäljningen av dina begagnade trosorTill mitt försvar kan jag säga att jag hade faktiskt en rabattkod på 20% samt att jag sålt en massa på Tradera på sistone
Såg att den redan var slutsåld! Tur för mig.
Happ, jag missade den. Herrejävlar vad snabbt den sålde slut.
Happ, jag missade den. Herrejävlar vad snabbt den sålde slut.
Haha ja du hade säkert kunnat tjäna dig en hackaJa, jag är riktigt glad att jag hann på en Jag borde kanske köpt två och lagt ut en på Tradera
Haha ja du hade säkert kunnat tjäna dig en hacka
Det verka ha gått otroligt fort och strulat en del, såg folk som försökt beställa vid 0810 och inte lyckats.
För min egen del känns det som att det kanske var meningen. Jag var liiiite i valet och kvalet och även om jag tyckte kalendern var jättebra som helhet så var det en del produkter där som jag egenligen inte brydde mig särskilt mycket om. Tänker att jag ska plocka ihop en kundkorg med de produkter jag verkligen vill ha för samma kostnad efter lite black friday-rabatt och se om det kan ge plåster på såren
Vet att @athena_arabians använder såna. Det är hemligheten till varför hon fortfarande ser ut som 25 efter alla dessa decennierMin babor ampull kalender har kommit gillar verkligen deras ampuller och ser fram till att använda dom nästa år. Någon annan som använder dom? Om jag förstått rätt kan man använda dom några dagar på rad som en kur eller ta en som en ansiktsbehandling/mask innan man ska ut
Visa bifogad fil 79674
Ooh, hade jag vetat det hade jag köpt en för flera år sen! Är långt förbi 25 vid det här lagetVet att @athena_arabians använder såna. Det är hemligheten till varför hon fortfarande ser ut som 25 efter alla dessa decennier
Min babor ampull kalender har kommit gillar verkligen deras ampuller och ser fram till att använda dom nästa år. Någon annan som använder dom? Om jag förstått rätt kan man använda dom några dagar på rad som en kur eller ta en som en ansiktsbehandling/mask innan man ska ut
Visa bifogad fil 79674
Tack, då kör jag såGlow- och fuktampullerna funkar som en boost direkt men av de andra får en bäst resultat om en kör dem regelbundet
Det kanske tar lite tid innan det blir registrerat? För min del är det lite tvärtom. Har valt Klarna och att betala senare, men MyMüsli har registrerat en betalning (fast det inte syns varken hos Klarna eller min bank). Jag hade kontaktat dem och frågat om det dragit ut på tid. Det kanske bara är något klydd nu runt "jul".Jag har inte råd med någon lyx-müslikalender men beställde ett rör från mymuesli att ha som adventsmys istället Ni som beställt era kalendrar därifrån och valt att betala med klarna, har det stått att de inte mottagit betalningen trots att den är dragen från kontot? Hittar den inte hos klarna heller men ser på kontot att det är draget, inte bara reserverat.
Jag har aldrig haft ngt problem därifrån med klarnaJag har inte råd med någon lyx-müslikalender men beställde ett rör från mymuesli att ha som adventsmys istället Ni som beställt era kalendrar därifrån och valt att betala med klarna, har det stått att de inte mottagit betalningen trots att den är dragen från kontot? Hittar den inte hos klarna heller men ser på kontot att det är draget, inte bara reserverat.