Adventskalendertråden 2021

En pytteliten förpackning dagkräm 😁 väldigt gullig men inte så generös 😅
IMG_20211116_060900.webp

Ja, jag är riktigt glad att jag hann på en :love: Jag borde kanske köpt två och lagt ut en på Tradera :angel: :rofl:
Haha ja du hade säkert kunnat tjäna dig en hacka :D
Det verka ha gått otroligt fort och strulat en del, såg folk som försökt beställa vid 0810 och inte lyckats.

För min egen del känns det som att det kanske var meningen. Jag var liiiite i valet och kvalet och även om jag tyckte kalendern var jättebra som helhet så var det en del produkter där som jag egenligen inte brydde mig särskilt mycket om. Tänker att jag ska plocka ihop en kundkorg med de produkter jag verkligen vill ha för samma kostnad efter lite black friday-rabatt och se om det kan ge plåster på såren :D

Haha ja du hade säkert kunnat tjäna dig en hacka :D
Det verka ha gått otroligt fort och strulat en del, såg folk som försökt beställa vid 0810 och inte lyckats.

För min egen del känns det som att det kanske var meningen. Jag var liiiite i valet och kvalet och även om jag tyckte kalendern var jättebra som helhet så var det en del produkter där som jag egenligen inte brydde mig särskilt mycket om. Tänker att jag ska plocka ihop en kundkorg med de produkter jag verkligen vill ha för samma kostnad efter lite black friday-rabatt och se om det kan ge plåster på såren :D

Jag har medvetet inte tittat på Grääs öppning :) Jag vet ju att jag använder det mesta från deras märken och för de produkter jag inte är intresserad av finns ju Tradera :laugh: Det som är grejen för mig är en överraskning varje dag för december kommer att vara tung. Jag behöver något att se fram emot helt enkelt.

Edit: Sedan fattar jag inte att folk gnäller i kommentarerna. Glowid är ett litet företag jämfört med tex Skincity och Lyko, det är väl inte så konstigt att det är tekniskt strul vid släppet?! Sedan förstår jag att de inte velat göra för många kalendrar med tanke på värdet. De har inte riktigt råd med att stå och ha kalendrar kvar samt att det är första året, de hade ju ingen aning om hur många som skulle vara intresserade. Men folk är så enormt snarstuckna...

Min babor ampull kalender har kommit 👌 gillar verkligen deras ampuller och ser fram till att använda dom nästa år. Någon annan som använder dom? Om jag förstått rätt kan man använda dom några dagar på rad som en kur eller ta en som en ansiktsbehandling/mask innan man ska ut ☺️
IMG_20211116_123732616.webp

Min babor ampull kalender har kommit 👌 gillar verkligen deras ampuller och ser fram till att använda dom nästa år. Någon annan som använder dom? Om jag förstått rätt kan man använda dom några dagar på rad som en kur eller ta en som en ansiktsbehandling/mask innan man ska ut ☺️
Visa bifogad fil 79674
Vet att @athena_arabians använder såna. Det är hemligheten till varför hon fortfarande ser ut som 25 efter alla dessa decennier :angel:

Visa bifogad fil 79674

Glow- och fuktampullerna funkar som en boost direkt men av de andra får en bäst resultat om en kör dem regelbundet :)

Jag har inte råd med någon lyx-müslikalender men beställde ett rör från mymuesli att ha som adventsmys istället :D Ni som beställt era kalendrar därifrån och valt att betala med klarna, har det stått att de inte mottagit betalningen trots att den är dragen från kontot? Hittar den inte hos klarna heller men ser på kontot att det är draget, inte bara reserverat.

Jag har inte råd med någon lyx-müslikalender men beställde ett rör från mymuesli att ha som adventsmys istället :D Ni som beställt era kalendrar därifrån och valt att betala med klarna, har det stått att de inte mottagit betalningen trots att den är dragen från kontot? Hittar den inte hos klarna heller men ser på kontot att det är draget, inte bara reserverat.
Det kanske tar lite tid innan det blir registrerat? För min del är det lite tvärtom. Har valt Klarna och att betala senare, men MyMüsli har registrerat en betalning (fast det inte syns varken hos Klarna eller min bank). Jag hade kontaktat dem och frågat om det dragit ut på tid. Det kanske bara är något klydd nu runt "jul".

Jag har aldrig haft ngt problem därifrån med klarna

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023