Adventskalendertråden 2021

Det kanske tar lite tid innan det blir registrerat? För min del är det lite tvärtom. Har valt Klarna och att betala senare, men MyMüsli har registrerat en betalning (fast det inte syns varken hos Klarna eller min bank). Jag hade kontaktat dem och frågat om det dragit ut på tid. Det kanske bara är något klydd nu runt "jul".

Jag har aldrig haft ngt problem därifrån med klarna
Jag avvaktar lite då och ser, tack :)

Jag funderar på att kanske köpa ett par billiga pockets och kanske något annat litet att ha som adventsmys, istället för varje dag-kalender. Det vore ju typ minst lika mysigt :love:

Jag har tyst surat mig igenom hela tråden och däremellan gjort orimligt mycket research på olika adventskalendrar, efter att ha blivit grymt besviken på att den enda kalendern jag verkligen ville ha i år inte verkade tillverkas mer. Hade tänkt köpa den förra året, men blev snål och väntade in en rea och så tog den slut. MEN, nu när jag gett upp hoppet för länge sedan så släpptes den plötsligt så här i mitten av november! :eek::love::love::love: Handlar förstås om en fullständigt livsnödvändig Harry Potter-strumpkalender, som nu är beställd till ett orimligt högt pris 😅😍

Jag har tyst surat mig igenom hela tråden och däremellan gjort orimligt mycket research på olika adventskalendrar, efter att ha blivit grymt besviken på att den enda kalendern jag verkligen ville ha i år inte verkade tillverkas mer. Hade tänkt köpa den förra året, men blev snål och väntade in en rea och så tog den slut. MEN, nu när jag gett upp hoppet för länge sedan så släpptes den plötsligt så här i mitten av november! :eek::love::love::love: Handlar förstås om en fullständigt livsnödvändig Harry Potter-strumpkalender, som nu är beställd till ett orimligt högt pris 😅😍
Var hittade du den? :p

9C63508D-51C8-40CB-B670-0BDC8C127EF7.webp
Kan just undra varför jag får sån här riktad reklam :rofl:

Kul om man har en sån maskin, jag har det inte :)

Jag har inte råd med någon lyx-müslikalender men beställde ett rör från mymuesli att ha som adventsmys istället :D Ni som beställt era kalendrar därifrån och valt att betala med klarna, har det stått att de inte mottagit betalningen trots att den är dragen från kontot? Hittar den inte hos klarna heller men ser på kontot att det är draget, inte bara reserverat.
Bra idé! Advents-musli! :)

Tittade också på den förra året men köpte strumpkalendern med pastell färger istället, i år köpte jag den med ”harmoni” färger (har ingen aning om vad det innebär :laugh: ) så det kanske får bli en en HP strumpkalender nästa år helt enkelt:up:

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka