Å finns det? Kanske min pappa skulle gilla. Vad heter den/var har du hittat den?
Min pappa har haft en sån i några år. World of whisky tror jag den hette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å finns det? Kanske min pappa skulle gilla. Vad heter den/var har du hittat den?
https://www.vildmedvin.se/whisky-julekalender-24-amazing-spiritsÅ finns det? Kanske min pappa skulle gilla. Vad heter den/var har du hittat den?
Min pappa har haft en sån i några år. World of whisky tror jag den hette.
Tack så mkt!
Såg att det finns en Friends/Vänner-kalender (tv-serien alltså), lät kul men gick bara att beställa på utländska sidor...
Ja titta där! Tror inte det var samma men kulDet finns en Vänner-kalender på Cool Stuff (svensk sajt), men det kanske är en annan?
Det blev en från Lookfantastic ändå, haha. Jämfört med exempelvis Lykos, så är det åtminstone en kalender och inte en necessär.Ska definitivt spana in, är helt obekant med Elemis sen tidigare (men kul med nytt!)
Kollade även in Lookfantastic efter du hade skrivit om den och även om den inte ser särskilt julig ut så blev jag ändå väldigt sugen
Det blev en från Lookfantastic ändå, haha. Jämfört med exempelvis Lykos, så är det åtminstone en kalender och inte en necessär.
Förra året trodde jag det skulle vara mer från Skincitys egna grejer, men det var bara en handfull (om jag minns rätt)Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Jag var ju såklart tvungen att googla vad "böglyftet" var och känner nu starkt för att tvätta mina ögon med klorin. Vet inte vad jag trodde det skulle vara på bilden, men namnet says it all!Jag har förbokat kalendern från Lookfantastic och kommer köpa Podcastkalendern om det sk böglyftet av Flashback Forever.
Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder också. Och kommer nog ångra mig när jag ser innehållet i Skincitys kalender detta år igen, men jag har uppenbarligen inte så mycket is i magen (rädd för att allt ska sälja slut innan jag fattat ett beslut, det vore så jag, haha). Hoppas du kommer ha råd när den släpps iaf.Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Har ni Ngt tips till en villrådig mamma? Min dotter är 16 år och önskar sig en kalender. Hon sminkar sig inte, gillar parfym, gillar att sköta huden utan att vara superpetig (har måttligt med acne), har långt hår som hon grejar med. Gillar inte té och kaffe. Vi har inte badkar.
om ngn har lite input tar jag gärna emot idéer.
Ha det gott!
Vad brukar Skincitys kosta? Minns inte alls.Känner jag att jag har råd när den släpps köper jag Skincitys kalender. Jag har som sagt inget emot deras egna produkter och behöver något lyxigare efter det här skitåret. Lookfantastic brukar ha märken jag inte använder så den går tyvärr bort.
Runt 1500krVad brukar Skincitys kosta? Minns inte alls.
Velar mellan Skincity och Lookfantastic. Eller det lilla alternativet att spara pengarna till skincitys "erbjudande-kalender".