Låter spännande. Har du köpt lokalt eller kan man hitta på nätet?Jag spontanköpte en ostkalender .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter spännande. Har du köpt lokalt eller kan man hitta på nätet?Jag spontanköpte en ostkalender .
Ostkalender skulle jag vilja ha (när nu Novellix inte har någon kalender i år ) men jag tänker mig att det är svårt att få en vettig sådan med posten och jag åker ingenstans just nu.Jag spontanköpte en ostkalender .
Alltså hur exklusiv den är vet jag inte men den verkade helt okej , men den fanns på mitt vanliga Ica Maxi. Vet inte var du handlar/beställer hem matvaror ifrån, men den kanske kan komma med matvarorna hem?Ostkalender skulle jag vilja ha (när nu Novellix inte har någon kalender i år ) men jag tänker mig att det är svårt att få en vettig sådan med posten och jag åker ingenstans just nu.
Vilken köpte du? Jag är sugen på en till kalender eftersom det eventuellt blir en jul utan familj. Behöver något annat då... och någon form av HP-kalender har jag funderat på i flera år.Jag beställde en Harry Potter julkalender, låter som mysiga saker så hoppas på ok kvalité. Mycket nyfiken på hur den här kalendern kommer vara. Har aldrig haft en kalender som vuxen, tyckt det är dyrt men vill ha något lite extra i vardagen i december.
Någon som haft en Harry Potter kalender? Jag visste inte ens att det fanns.
Åh, då ska jag hålla ögonen öppna på mitt vanliga Ica (som inte är ett Maxi men ändå). Tack!Alltså hur exklusiv den är vet jag inte men den verkade helt okej , men den fanns på mitt vanliga Ica Maxi. Vet inte var du handlar/beställer hem matvaror ifrån, men den kanske kan komma med matvarorna hem?
Alltså hur exklusiv den är vet jag inte men den verkade helt okej , men den fanns på mitt vanliga Ica Maxi. Vet inte var du handlar/beställer hem matvaror ifrån, men den kanske kan komma med matvarorna hem?
Tror den kostade 199.Vad kul! En ostkalender är väl vad jag hade kunnat tänka mig, en sån eller ingen.
Ska be min kompis kika efter den på Maxi. Vad kostade den?
Tror den kostade 199.
Men tilläggas ska att vad jag fattar som är det inte 24 olika ostar utan några som upprepar sig. Men jag som älskar ost kan nog leva med det...
Köpte en Ferrero Rocher-kalender häromdagen.
Vanliga ferreros, såna med mörk choklad och sedan dom godaste vita Rafaellos
Gav dock bort den som present, men nu vill jag ha en själv
Kalendern fanns på rusta!Oh, en sån behöver jag! Håller med om att Rafaellos är de godaste - de dyker extremt sällan upp häromkring dock utan jag får bege mig till Uppsala (ca 5mil) om jag vill ha dem..
Dom vita är oemotståndliga.Kalendern fanns på rusta!
Håller med om att de vita är svåra att hitta