Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte få bilen städad på hemmaplan men ungefär samtidigt som jag fick avbokningen så dök en länk upp till Skincitys kalender. Så jag spontanköpte den.
Jag blev så glad att den tog slut då snabbt, så jag inte råkade köpa en. Nu hoppas jag att alla andra också ska ta slut...Jag försökte få bilen städad på hemmaplan men ungefär samtidigt som jag fick avbokningen så dök en länk upp till Skincitys kalender. Så jag spontanköpte den.
Väskan från SkinCity var ju löjligt stor
Jag blev så glad att den tog slut då snabbt, så jag inte råkade köpa en. Nu hoppas jag att alla andra också ska ta slut...
Det vill jag inte veta.Det ligger flera ute på Tradera
Å den vill jag ha! Älskar Fazer!En vän har köpt denna till mig
Oklart om min är på svenska men det spelar ingen roll
Visa bifogad fil 59440
Finns att beställa från Fazers hemsida men blev lite dyrt, kompisen åkte båt och köpte den därÅ den vill jag ha! Älskar Fazer!
Jag hade det förra året. Det var väldigt blandad kompott med smycken och stämplar, strumpor, klistermärken mm.Jag beställde en Harry Potter julkalender, låter som mysiga saker så hoppas på ok kvalité. Mycket nyfiken på hur den här kalendern kommer vara. Har aldrig haft en kalender som vuxen, tyckt det är dyrt men vill ha något lite extra i vardagen i december.
Någon som haft en Harry Potter kalender? Jag visste inte ens att det fanns.
Aha, då får jag se vad jag får. Är den stor?Jag hade det förra året. Det var väldigt blandad kompott med smycken och stämplar, strumpor, klistermärken mm.
Den var inte så stor förra året.Aha, då får jag se vad jag får. Är den stor?