Bra tips! Det ska jag göraLåter juligt. Jag hade ställt den på julbordet.
Min mamma lagar julmaten i år så då slipper den dessutom matchas ihop med min allt-annat-än-avancerade matlagning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips! Det ska jag göraLåter juligt. Jag hade ställt den på julbordet.
Och okej, läppstiftet i taupe funkar faktiskt överraskande bra på mig. Jag brukar föredra rosa/röda toner och trodde att det här skulle bli väldigt mörkt men det såg riktigt bra ut. Kul!
Visa bifogad fil 80807
@Zinfernia: Beror helt på hur/om de kryddat den på något speciellt sätt. Spontant utan att ha smakat hade jag provat den till en rejäl köttbit och stekt kyckling, bara för att se vilken den går bäst till.
Den heter Taupe rätt och slätt nummer 616. Jättefint!Det där ser väldigt tjusigt ut, vad heter nyansen?
Trodde först du bjöd in mig på middag men kom sen på att du har samma kalenderMin tanke också, tror att jag har lite ryggbiff i frysen som den kan passa till.
Men var är selfien?!Och okej, läppstiftet i taupe funkar faktiskt överraskande bra på mig. Jag brukar föredra rosa/röda toner och trodde att det här skulle bli väldigt mörkt men det såg riktigt bra ut. Kul!
Visa bifogad fil 80807
Tack för tipset! Det är bland annat äpple, dadlar och senapspulver i så jag får prova med en bit kyckling först
En halvnaken Zinfernia med kaos till hår, totalt osminkad så när som ett läppstift och sömnig blick gör sig inget vidare som motiv folket här får nog ta några lördagsgroggar först innan jag skrämmer någon halvt från vettetMen var är selfien?!
Tack för tips! Måste provas! Burken är stor så den räcker nog ett ganska bra tag@Zinfernia Du äter lökchutneyn med vällagrade hårdostar! Finns inget godare än lökchutney som tillbehör på ostbrickan
Ja, det finns maltvinäger i den måste testa!De smakerna stärker min första tanke. Eventuellt att den kanske passar en aning bättre till kycklingen men som sagt, det är svårt att veta utan att ha smakat. Finns det någon syrlighet i den? Om inte hade jag tillfört syra till kycklingen, gärna i form av lite balsamico.
Man kanske borde starta ett adventskalendersparkonto Man sätter undan ett par hundra (eller tusen ) i månaden fram till december nästa år, så har man råd att köpa allaDenna tråden får mig att inse hur många roliga kalendrar det finns! Något för nästa år
Lyko Micellar water
Yves Rocher Micellar water make up remover
Nagellack, verktyg av nåt slag. Kanske till glittret som kom i en liten burk igår
Haupt, Heta svenskjävlar
Visa bifogad fil 80810
Och @EntourageMen sedär! Vi har samma nagellackskalender, det hade jag missat. Om nån kan klura ut vad det där verktyget är till för är jag tacksam, jag begriper inte alls vad jag ska med det till…