Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar! Heta svenskjävlar var inte att leka med! jag vaknade till ordentligt efter ett litet smakprov, tveksamt om jag får i mig två stycken!
Kanske inget man tar till frukost?Jäklar! Heta svenskjävlar var inte att leka med! jag vaknade till ordentligt efter ett litet smakprov, tveksamt om jag får i mig två stycken!
Nä inte blåbär, körsbär! Verkar väldigt godVisa bifogad fil 80815
Kokos, hallon och blåbär. Fruktig och god.
Jag ljög när jag sa att det var chili i gårdagens pralinlucka. Egentligen var det idag (och mint igår) men jag var så chokladsugen igår så jag öppnade två luckor. Har ingen disciplin.
Burken lär räcka ett tag....Är jag snäll eller elak om jag köper en burk till särbon?
Kanske inte! Det bränner hela vägen från halsen till magen, jag var dum nog och åt upp hela godisenKanske inget man tar till frukost?
Alltså mina gissningar är att man typ ska fiska upp glittret ur burken på nåt sätt. Eller så är det nån slags nagelbandspillare (finns förmodligen nåt bättre ord, men har för mig att det finns nåt sånt verktyg. Dock aldrig nåt jag använt själv).Men sedär! Vi har samma nagellackskalender, det hade jag missat. Om nån kan klura ut vad det där verktyget är till för är jag tacksam, jag begriper inte alls vad jag ska med det till…
Jag hade nog kunnat göra en varm macka på surdegsbröd med en kraftigare ost, julskinka/kalkon och den chutney saken i. Lät väldigt juligt och gott kryddatTack för tipset! Det är bland annat äpple, dadlar och senapspulver i så jag får prova med en bit kyckling först
Försökte förklara lite tydligare hur man använder den, men kom på att det var enklast att bara leta upp en bildAlltså mina gissningar är att man typ ska fiska upp glittret ur burken på nåt sätt. Eller så är det nån slags nagelbandspillare (finns förmodligen nåt bättre ord, men har för mig att det finns nåt sånt verktyg. Dock aldrig nåt jag använt själv).
Har nagellacken varit bra? Jag tänkte testa det rosa och ta glittret uppepå igår kväll framför tvn. Men blev sugen på glass och kolasås så ställde mig i köket och fixade det istället Får bli provmålning ikväll istället
Åh såg nu att @cili hade en förklaring på vad det var! Får testa att pilla lite på naglarna/huden med den ikväll också.
Åh det där lät ju också väldigt gott jag tyckte det var en stor burk men den går nog åt snabbt ändåJag hade nog kunnat göra en varm macka på surdegsbröd med en kraftigare ost, julskinka/kalkon och den chutney saken i. Lät väldigt juligt och gott kryddat
Aha! Ja blåbär var verkligen en chansning, tyckte det såg ut som det. Men ja den var god!Nä inte blåbär, körsbär! Verkar väldigt god
Alltså mina gissningar är att man typ ska fiska upp glittret ur burken på nåt sätt. Eller så är det nån slags nagelbandspillare (finns förmodligen nåt bättre ord, men har för mig att det finns nåt sånt verktyg. Dock aldrig nåt jag använt själv).
Har nagellacken varit bra? Jag tänkte testa det rosa och ta glittret uppepå igår kväll framför tvn. Men blev sugen på glass och kolasås så ställde mig i köket och fixade det istället Får bli provmålning ikväll istället
Åh såg nu att @cili hade en förklaring på vad det var! Får testa att pilla lite på naglarna/huden med den ikväll också.
Vad trist Men bra att veta redan innan, får grunda med underlack och köra överlack uppepå och hoppas att det kanske håller nån dag extra då.Jag tycker att nagellacken varit sådär. Ångrar att jag inte köpte essies istället. Penseln känns supertunn och lacket höll inte ens en dag.