Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till @Ninnurur, från TomtenTill: mig.....Från: mig ?
Fick en Hydra setting spray från Illamasqua i Lookfantastic kalendern. Inte ett märke jag känner igen så ska bli intressant att testa, använder annars urban decay.
Och hur vet man vad pralinen innehåller? Jag tycker att de är goda och vackra (hittills) men jag saknar beskrivning i varje lucka. Självklart känner man smaken på vissa, som gårdagens 'lussebulle', men de skulle verkligen tjäna på en innehållsdeklaration i varje lucka.
"Min" pralintillverkare hade en QR-kod med beskrivningarna tror jag, (och skulle egentligen haft lösblad med) så man kan de smakJa en vän sa också det!
@gammalek ja, jag saknar också det. Om man tycker någon är extra god vill man ju kanske veta det för att kunna beställa fler någon gång, det är ju egentligen omöjligt nu.
Dagens lucka i Bangerhead innehåller Dr Ceuracle Hyal Reyouth toner.
Tack för tipset! Det är bland annat äpple, dadlar och senapspulver i så jag får prova med en bit kyckling först@Zinfernia: Beror helt på hur/om de kryddat den på något speciellt sätt. Spontant utan att ha smakat hade jag provat den till en rejäl köttbit och stekt kyckling, bara för att se vilken den går bäst till.
Låter juligt. Jag hade ställt den på julbordet.Tack för tipset! Det är bland annat äpple, dadlar och senapspulver i så jag får prova med en bit kyckling först