Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart hittar du lucköppningen? Kalendern från Svensk Ridsport var uppe en diskussionssväng i andra tråden men jag tror inte vi har någon här som faktiskt har köpt den? Hade varit väldigt kul att se vad som finns iJag har ingen kalender men följer tråden så det känns ändå som jag öppnat massor av luckor, följer även lucköppningen på Svensk Ridsport. Än är det inte jättemånga prylar jag känner att jag absolut vill ha, men måste säga att många av pralinerna låter väldigt goda och müslin ser lockande ut, även om jag sällan äter müsli. Så fortsätt öppna och lägg upp!
Vänta nu lite… Det var inte den müslin jag fick? Har de inte satt samma burk i samma lucka för alla?Visa bifogad fil 80722
En müsli idag med! Låter god, gårdagens var jättefin iaf.
Dagens te är ett svartgrönt med vår och sommarsmaker, bla med jordgubb och vanilj.
Jag har inte müsli kalendern. Jag köpte deras premium som har både müsli, gröt, te och bars.Vänta nu lite… Det var inte den müslin jag fick? Har de inte satt samma burk i samma lucka för alla?
Idag var det lätt att känna smaken på M. Kanel! Förvånansvärt goda faktiskt. V var så intetsägande att jag var tvungen att kolla på förpackningen. ”Cloudberry coated with blackberry”. Hm… Hjortron och svarta vinbär borde smaka mer…
Nougatfylld godis från Kinder (den levererar verkligen!), glitter att pyssla med naglarna från technic och en duschgel från Body shop som luktade tant…
Visa bifogad fil 80741
Och jag som inte ens märkt något innanJag har inte müsli kalendern. Jag köpte deras premium som har både müsli, gröt, te och bars.
Dom öppnar den på sin instastory. Men jag följer ett (av säkert många) vanliga hästkonton som också öppnar den.Vart hittar du lucköppningen? Kalendern från Svensk Ridsport var uppe en diskussionssväng i andra tråden men jag tror inte vi har någon här som faktiskt har köpt den? Hade varit väldigt kul att se vad som finns i
Såklart vi ska fortsätta lägga upp, vi är ju bara i början
Den där duschcremen fick jag igår. Håller med, den luktar tant
Helt ok smakJag tycker ju att viol är skitäckligt
Visa bifogad fil 80595
Men nu är den smaken iaf avklarad. Nya tag i morgon
Din Nivea verkar vara betydligt bättre än min