Adventskalender 2021 - öppningstråden

Jag har ingen kalender men följer tråden så det känns ändå som jag öppnat massor av luckor, följer även lucköppningen på Svensk Ridsport. Än är det inte jättemånga prylar jag känner att jag absolut vill ha, men måste säga att många av pralinerna låter väldigt goda och müslin ser lockande ut, även om jag sällan äter müsli. Så fortsätt öppna och lägg upp!
Vart hittar du lucköppningen? Kalendern från Svensk Ridsport var uppe en diskussionssväng i andra tråden men jag tror inte vi har någon här som faktiskt har köpt den? Hade varit väldigt kul att se vad som finns i :)

Såklart vi ska fortsätta lägga upp, vi är ju bara i början ;):D
 
Idag var det lätt att känna smaken på M. Kanel! Förvånansvärt goda faktiskt. V var så intetsägande att jag var tvungen att kolla på förpackningen. ”Cloudberry coated with blackberry”. Hm… Hjortron och svarta vinbär borde smaka mer…
Nougatfylld godis från Kinder (den levererar verkligen!), glitter att pyssla med naglarna från technic och en duschgel från Body shop som luktade tant…

8148A962-9809-4379-9911-E3A172171802.jpeg
 
Idag var det lätt att känna smaken på M. Kanel! Förvånansvärt goda faktiskt. V var så intetsägande att jag var tvungen att kolla på förpackningen. ”Cloudberry coated with blackberry”. Hm… Hjortron och svarta vinbär borde smaka mer…
Nougatfylld godis från Kinder (den levererar verkligen!), glitter att pyssla med naglarna från technic och en duschgel från Body shop som luktade tant…

Visa bifogad fil 80741

Den där duschcremen fick jag igår. Håller med, den luktar tant :crazy::wtf:
 
Vart hittar du lucköppningen? Kalendern från Svensk Ridsport var uppe en diskussionssväng i andra tråden men jag tror inte vi har någon här som faktiskt har köpt den? Hade varit väldigt kul att se vad som finns i :)

Såklart vi ska fortsätta lägga upp, vi är ju bara i början ;):D
Dom öppnar den på sin instastory. Men jag följer ett (av säkert många) vanliga hästkonton som också öppnar den.
Det har hittills varit tumvantar från catago. En tvättpåse från eskadron och idag var det en rosa tub från Naf med "glansgel". Idag var första luckan med något jag faktiskt funderat på att köpa och prova.
 
Okej, jag var ju såklart tvungen att hämta ut min Mac-kalender pronto.

Fick med några gratisprodukter, ett prov på Fix+ (som jag dessutom fick en större flaska i idag, i Kicks Hudvårdskalender 😁), en makeupbas, ett puder, ett läppstift, en ögonskugga och en riktigt smart necessär i samma mönster som julkalendern 😍

IMG_20211203_160746.jpg
 
Ikeas pralin med mandelmassa i var mindre fröjdfull.
Surar lite över att jag råkade bli sjuk och därför inte kunnat köpa Lindts till nersatt pris:rage: Men vet med mig att jag nog skulle köpt 3 askar Fazer Blåbärstryffel istället:o
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp