Adventskalender 2021 - öppningstråden

IMG_20211201_041408.jpg


Dagens lucka i Bangerhead: Verso Night Cream.
 
Alltså, det är såå mycket enklare att gå upp på morgonen nu när jag har allt kul att öppna :laugh:

Dagens:

Kakor från Cartwright & Butler, hann inte smaka imorse men ska absolut ta en (eller två.. eller alla) på kvällen.
Granola från MyMüesli
Grönt te från Kahls (Mangosorbet, det kan bara bli bra!)

Saltvattenspray från Ruff i NordicFeel (Mixed)
Eyeliner från XLash i Nordic Feel (Första)

Osis+ Spraybalsam från Schwarzkopf

Mac Fix+ primerspray från Kicks Hudvård

Shower gel i rosdoft från Bodyshop. Jag är inte överdrivet förtjust i rosdoften som Bodyshop alltid envisas med, men jag kan använda den.

Parfym från Sniph. Luktar helt okej! Funkar till vardags.

Glowdroppar (i brist på bättre namn 😂) från Zalando


IMG_20211203_062209.jpg
 
_20211203_081947.JPG


Skincity: En mascara från Hourglass. Jag använder mascara väldigt sällan så jag brukar få lov att slänga dem innan de tagit slut av hygienskäl. Det är dags att slänga den öppnade nu så det var ju bra timing med den här :up:
GlowID: Dr Ceuracle Hyal Reyouth Lifting Mask. Den har jag använt tidigare och är suverän nu med kyla som gör mig knastertorr.
IKEA: Pralin med nötter och marsipan, mycket god.
 
Från Yves Rocher blev det en body lotion med arganolja och ros, lite skeptisk till rosdelen men får ge den en chans alternativt ge bort :)

Från Lykos 24K blev det en Dry Texturizing Spray från Oribe, har länge velat testa det märket så det var roligt att få ❤️

Haupts bjöd på "Easy Peasy Lemon Squeezy", salt lakrits med överdrag av vit choklad smaksatt med citron, lime, bergamott och yuzu. Var helt ok, lite speciell 😋

IMG_20211203_085218.jpg
 
Clinique, cleansing balm och Babor, vitality & moisture ampull, samma som igår. Låter trevligt ☺️ cleansing balm har jag velat testa ett tag, så den får komma fram nästa gång jag ska ta av smink 👌 Rituals får vänta till ikväll, öppnar den tillsammans med mamma ^^

IMG_20211203_090100364.jpg
 
Clinique, cleansing balm och Babor, vitality & moisture ampull, samma som igår. Låter trevligt ☺️ cleansing balm har jag velat testa ett tag, så den får komma fram nästa gång jag ska ta av smink 👌 Rituals får vänta till ikväll, öppnar den tillsammans med mamma ^^

Visa bifogad fil 80733
Berätta gärna sen vad du (och ni andra som fått samma 😁) tycker om cleansing balmen! Jag använde den flytande vätskan från samma produktserie tidigare, tyckte den var bra men saknade det där lilla extra 😅 Kanske balmen är bättre? Iallafall nu när man lättare blir torr i kylan :)
 
Jag har ingen kalender men följer tråden så det känns ändå som jag öppnat massor av luckor, följer även lucköppningen på Svensk Ridsport. Än är det inte jättemånga prylar jag känner att jag absolut vill ha, men måste säga att många av pralinerna låter väldigt goda och müslin ser lockande ut, även om jag sällan äter müsli. Så fortsätt öppna och lägg upp!
 
Från Yves Rocher blev det en body lotion med arganolja och ros, lite skeptisk till rosdelen men får ge den en chans alternativt ge bort :)

Från Lykos 24K blev det en Dry Texturizing Spray från Oribe, har länge velat testa det märket så det var roligt att få ❤️

Haupts bjöd på "Easy Peasy Lemon Squeezy", salt lakrits med överdrag av vit choklad smaksatt med citron, lime, bergamott och yuzu. Var helt ok, lite speciell 😋

Visa bifogad fil 80732
Jag gillade bodylotionen, trots rosdoften. Jag tycker att den luktar betydligt mer arganolja (😍) och rosen känns knappt.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp