Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IKEA: Pralin med nötter och marsipan, mycket god.
Berätta gärna sen vad du (och ni andra som fått samma ) tycker om cleansing balmen! Jag använde den flytande vätskan från samma produktserie tidigare, tyckte den var bra men saknade det där lilla extra Kanske balmen är bättre? Iallafall nu när man lättare blir torr i kylanClinique, cleansing balm och Babor, vitality & moisture ampull, samma som igår. Låter trevligt cleansing balm har jag velat testa ett tag, så den får komma fram nästa gång jag ska ta av smink Rituals får vänta till ikväll, öppnar den tillsammans med mamma ^^
Visa bifogad fil 80733
Jag ser gärna dotterns ocksåIdag fick jag en julgransprydnad med symbolen för dödsrelikerna
Visa bifogad fil 80723
Dottern öppnar Essence sminkkalender och Sence hudvård också, ofta om jag ska ta bilder på dem med
Jag gillade bodylotionen, trots rosdoften. Jag tycker att den luktar betydligt mer arganolja () och rosen känns knappt.Från Yves Rocher blev det en body lotion med arganolja och ros, lite skeptisk till rosdelen men får ge den en chans alternativt ge bort
Från Lykos 24K blev det en Dry Texturizing Spray från Oribe, har länge velat testa det märket så det var roligt att få
Haupts bjöd på "Easy Peasy Lemon Squeezy", salt lakrits med överdrag av vit choklad smaksatt med citron, lime, bergamott och yuzu. Var helt ok, lite speciell
Visa bifogad fil 80732