Adventskalender 2021 - öppningstråden

Allt mitt finns ju redan på bild så skippar det idag (eller så var jag kanske för trött imorse för att ens tänka på det)
Haupt : svenskjävlar (idag verkar jag ha fått rätt innehåll). Dom är goda!
Yves Rocher: Hårvinägern eller hårskölj eller vad det nu hette. Blir väldigt sugen på att prova men det får vänta till helgen pga har jobb där jag inte kan ha starka nya dofter ifall denna skulle råka lukta för mycket.
Lyko: Setting spray. Sminkar mig inte så ofta, men kan tänka mig att det är smart att använda.
Nagellack: Orange/rosa. Har ganska många rosa nagellack, men jag gillar att det är små flaskor så det känns helt okej med en till ändå.
 
Nu har jag sett två rabattkuponger från Penstore från dagens lucka i tråden, själv fick jag ingen utan bara blocket... :eek: Undrar om den följer med till alla eller är någon extragrej om man har tur?
Jag fick också en rabattkod i dagens lucka.. Funderar på om de då antingen gjort fel med din, eller om denna rabattkod (som jag antar mest är en bonusgrej) kan ligga i någon annan lucka? Det finns ju en stor lucka till på baksidan 🤔
 
Lyko skinderella- setting spray
Glossybox palett från wander beauty med rouge och bronzer. Ser jättefin ut även om jag egentligen tycker det är lite dumt med färgade produkter i kalendrar då det är många som inte kommer kunna använda det.
 

Bifogade filer

  • 16384564499925913021918126967008.jpg
    16384564499925913021918126967008.jpg
    268,8 KB · Visningar: 35
Två redan öppnade Nordicfeel-kalendrar (som jag fick tillbaka pengarna för), en öppnad kalender från Yves Rocher, en jävla massa gratisprodukter i samband med köp och några enstaka köp utöver 😅

Visa bifogad fil 80696
Alltså vilken lyx 😍 Påminner mig om när min katt låg och vältrade sig i alla saker från hans kalender för några år sen 😁

Screenshot_20211202_160449.jpg
 
Jag fick också en rabattkod i dagens lucka.. Funderar på om de då antingen gjort fel med din, eller om denna rabattkod (som jag antar mest är en bonusgrej) kan ligga i någon annan lucka? Det finns ju en stor lucka till på baksidan 🤔
Jag mailade Penstore och de trodde att kupongen lossnat och glidit in i nån annan lucka :) Får väl se om den dyker upp. Annars kunde de skicka en kod till mig. Jag hade nog inte tänkt köpa något ändå, men rätt ska vara rätt :laugh:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 670
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp