Adventskalender 2021 - öppningstråden

Visa bifogad fil 80579
Lucka 1 i Lookfantastic :)

(Har även kaffekalendern o Ikeas)

Alltså nu måste det bli läggdags snart! 😂🤣😂

Läste ”Har BARA kaffekalender och Ikeas”, sen läste jag enbart ”goat milk” och tänkte att det kommit i kaffekalendern, getmjölk på tub att ha i kaffet alltså. Konstigt tänkte jag, men tjaaa, varför inte? :confused: Sen kopplade allt rätt!

Jag blir så trött på mig själv! 🤦🏻‍♀️🤣😂😂😂

Och har även insett att jag måste ut och köpa en adventskalender jag också, så rolig grej! 👏🏻👏🏻👏🏻

IMG_20211130_172755.webp

Dagens lucka i Bangerhead: Shiseido Waso.

Jag är oväntat bortrest så får öppna luckorna när jag är tillbaka hemma, antagligen på fredag. Blir som en liten mini julafton med 3 kalendrar och flera luckor 🤗🤗.....men ändå störigt att behöva vänta ,, vill juh öppna nu :bump:

0EC0C6A1-2853-421B-9C61-C4B6B899B92E.webp

Rumsspray från Rituals. Kul då jag varit nyfiken på dem!
Hårskölj från Yves rocher
Nattmask från Kicks

Sen har jag Ikea också, men den öppnas inte på morgnarna. :)

Kommer vara bortrest nu till söndag kväll, då blir det en minijulafton här. Får hålla mig borta från tråden fredag-söndag. :D

IMG_20211202_071337.webp

Dagens:

Smörkola från Cartwright & Butler (hur bra?! 😍😍😍)
Strawberry Caramel Fudge från MyMuesli (hur bra? 😍😍😍)
Earl Grey från Kahls tekalender
Rumsdoft från Sniphs, luktar jättegott! Ska användas direkt!
Schampoolja från Schwarzkopf
Nattmask från BeautyAct i Kicks Hudvård
Ögonskugga från Enigma i Zalandos
Biotherm dagkräm från Nordicfeel
Kerastase värmeskydd från Nordicfeel
Lemon hand-och bodylotion samt handgel i samma serie från Bodyshop

_20211202_072650.JPG

Skincity: Ansiktskräm från Barbara Sturm... den hamnar i Tradera-lådan, jag kommer aldrig att köpa hudvård i den prisklassen så det är ingen idé att jag testar den...
GlowID: Make P:rem Peel Me, en peelande nattmask. Den är så vansinnigt bra, suveränt att den var med :up:
IKEA: Pralin med kolacrisp (får vänta tills efter frukost)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 224
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 147
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka