Adventskalender 2021 - öppningstråden

Visa bifogad fil 80657

Skincity: Ansiktskräm från Barbara Sturm... den hamnar i Tradera-lådan, jag kommer aldrig att köpa hudvård i den prisklassen så det är ingen idé att jag testar den...
GlowID: Make P:rem Peel Me, en peelande nattmask. Den är så vansinnigt bra, suveränt att den var med :up:
IKEA: Pralin med kolacrisp (får vänta tills efter frukost)
Barbara Sturm är så orimligt dyrt! Glow Serumet man fick i förra årets kalender gjorde absolut NOLL på min hud. Inte ens lite glow. Och då ligger den på 1500kr (eller något liknande) O_o
 
Bonniers Två vantar, kul idé för alla som inte är så stickvana
Lumene Hydra gel mask
Nivea provpåse med body lotion. Så få droppar att de endast räcker till ovansidan av ena handen. Mycket besviken på storleken.
En klubba från godiskalendern.
D714C28D-943B-492A-B711-FA422CA9E90D.jpeg
 
AD70 - trillingnöt, god såklart, ganska svårt att misslyckas med en sån 😅
Mr. C - nötkrisp (ska vara 3,har ätit två redan :o) asgoda!
N&N - ögonbindel, inte så spännande
Yves - hårvinäger. Aldrig använt och måste nog googla på vad det är 😂🙈 luktar jättegott!
Muminte - du är unik (grönt te, citron, ros, jordgubbar, vanilj), luktade jättegott men smakade inte så mycket, mest ros och det är ingen höjdare som ensam smak 😅

IMG_20211201_221733.jpg
 
Hårskölj från Yves Rocher som någon redan nämnt i tråden :) Har aldrig testat det tidigare, så ska bli kul att se om det gör någon skillnad!

Från Lykos 24K blev det en Phyto Lip Twist från Sisley, osäker på vad färgen heter, står iallefall 1. Verkar vara en fin, neutral färg och mjuk, glidande penna 👍

Svenskjävlar från Haupt 😅 Jag fick med en burk såna när jag köpte kalendern, puh vad starka de är! 3/4 av burken är kvar fortfarande 😋 Men egentligen ganska goda om man håller sig till en eller två i taget! Världens saltaste lakrits, sägs det.

IMG_20211202_090432.jpg
 
AD70 - trillingnöt, god såklart, ganska svårt att misslyckas med en sån 😅
Mr. C - nötkrisp (ska vara 3,har ätit två redan :o) asgoda!
N&N - ögonbindel, inte så spännande
Yves - hårvinäger. Aldrig använt och måste nog googla på vad det är 😂🙈 luktar jättegott!
Muminte - du är unik (grönt te, citron, ros, jordgubbar, vanilj), luktade jättegott men smakade inte så mycket, mest ros och det är ingen höjdare som ensam smak 😅

Visa bifogad fil 80644
Nä flaskan från Yves har jag aldrig sett förut, eller alltså innehållet men tycker med det doftar jättegott :love:
 
V med smak av rosa grapefrukt täckt med sur citron. Smakade ganska intetsägande.
M choklad, så goda! Ev lite lakritspulver ovanpå, tyckte jag fick lite sting i munnen.
Minichokladkaka från Kinder med vetepuffar, mums!
Från Body shop kom det ett lip butter, luktade gott av jordgubb.
Rosa nagellack från technic (som tydligen är namnet på min nagellackskalender), så nu måste jag ta bort gårdagens nagellack och lägga på det här. :angel:

Linjalen är med så man inte får för sig att det är stora grejer…

8BD20E0A-12CE-417C-8E91-F2721877D72C.jpeg
 
Visa bifogad fil 80677

Penstore och MyMüsli har ju redan avhandlats i tråden så det skippar jag. God müsli i alla fall, även om det var rätt mycket ”müsli” i den (föredrar granola). Är glad jag köpte yoghurt igår. Och sketchblock, gillar storleken. Tillräckligt liten för att få plats i min väska, och tillräckligt stor för att inte bli irriterad på att blocket är för litet ;)

English tea shop - grönt te med vanilj, mint och mango. Tyckte det var rätt gott.

Moodpills - julkryddor. Försvinnande god.

Karamelleriet - lakrits/mint. Njaaa. Ingen lakritsnörd.
Nu har jag sett två rabattkuponger från Penstore från dagens lucka i tråden, själv fick jag ingen utan bara blocket... :eek: Undrar om den följer med till alla eller är någon extragrej om man har tur?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 667
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp