athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barbara Sturm är så orimligt dyrt! Glow Serumet man fick i förra årets kalender gjorde absolut NOLL på min hud. Inte ens lite glow. Och då ligger den på 1500kr (eller något liknande)Visa bifogad fil 80657
Skincity: Ansiktskräm från Barbara Sturm... den hamnar i Tradera-lådan, jag kommer aldrig att köpa hudvård i den prisklassen så det är ingen idé att jag testar den...
GlowID: Make P:rem Peel Me, en peelande nattmask. Den är så vansinnigt bra, suveränt att den var med
IKEA: Pralin med kolacrisp (får vänta tills efter frukost)
Jag älskar dom! Ju saltare, desto bättre@Unafraid: Jag köpte en sådan burk till särbon och de var f-n scary! Inte något för mig mao men han gillade dem
Barbara Sturm är så orimligt dyrt! Glow Serumet man fick i förra årets kalender gjorde absolut NOLL på min hud. Inte ens lite glow. Och då ligger den på 1500kr (eller något liknande)
Den är ju det! Det var lite plåster på såren för att jag inte fick tag på Glowids kalender att jag åtminstone fick hem en fullsize av dem igår, köpt på blackweek-reanGlowID: Make P:rem Peel Me, en peelande nattmask. Den är så vansinnigt bra, suveränt att den var med
De är goda!Visa bifogad fil 80658
Yes, svenskjävlar i lucka 2!
Nä flaskan från Yves har jag aldrig sett förut, eller alltså innehållet men tycker med det doftar jättegottAD70 - trillingnöt, god såklart, ganska svårt att misslyckas med en sån
Mr. C - nötkrisp (ska vara 3,har ätit två redan ) asgoda!
N&N - ögonbindel, inte så spännande
Yves - hårvinäger. Aldrig använt och måste nog googla på vad det är luktar jättegott!
Muminte - du är unik (grönt te, citron, ros, jordgubbar, vanilj), luktade jättegott men smakade inte så mycket, mest ros och det är ingen höjdare som ensam smak
Visa bifogad fil 80644
så nu måste jag ta bort gårdagens nagellack och lägga på det här.
Kommer gå mycket nagelacksborttagning om det är så du ska göra hela december
Så ska jag hoppa över balsam? Eller ha i det, skölja ur, ha i vinägern och skölja ur?
Nu har jag sett två rabattkuponger från Penstore från dagens lucka i tråden, själv fick jag ingen utan bara blocket... Undrar om den följer med till alla eller är någon extragrej om man har tur?Visa bifogad fil 80677
Penstore och MyMüsli har ju redan avhandlats i tråden så det skippar jag. God müsli i alla fall, även om det var rätt mycket ”müsli” i den (föredrar granola). Är glad jag köpte yoghurt igår. Och sketchblock, gillar storleken. Tillräckligt liten för att få plats i min väska, och tillräckligt stor för att inte bli irriterad på att blocket är för litet
English tea shop - grönt te med vanilj, mint och mango. Tyckte det var rätt gott.
Moodpills - julkryddor. Försvinnande god.
Karamelleriet - lakrits/mint. Njaaa. Ingen lakritsnörd.