Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Jag gillade dagens lucka bättre än den första, idag fick man ju förvånansvärt goda fudgebitar medJag kan knappt hålla mig från att öppna 3dje luckan i min MyMüesli kalender.
Till: mig.....Från: mig ?Idag fick jag två söta paketetiketter. Menar de att man ska ge bort det man får i kalendern? Hur ska det gå till?
Visa bifogad fil 80654
Samma här! Fast jag har ju inte samma kalender som du. Jag hade inget fudge i min utan hallon och granatäpple.Eller hur! Jag gillade dagens lucka bättre än den första, idag fick man ju förvånansvärt goda fudgebitar med
Chokladhusets varma choklad dag 2: apelsin. Det var kanske inte min favorit
Haha, nej. Men apelsin i vit choklad var nog ännu värre faktiskt Drickbar i alla fall, allt med choklad går nerApelsinsmak i choklad är aldrig gott.
Vit choklad är ju vidrigt!Haha, nej. Men apelsin i vit choklad var nog ännu värre faktiskt Drickbar i alla fall, allt med choklad går ner
Jag kan knappt hålla mig från att öppna 3dje luckan i min MyMüesli kalender.
Synd bara att man inte får mer om man väntar längre.... (Visserligen mer utspridd glädje men samma antal överraskningar )Det är lite marshmallow-testet över hela den här tråden.
Synd bara att man inte får mer om man väntar längre.... (Visserligen mer utspridd glädje men samma antal överraskningar )
Din Nivea verkar vara betydligt bättre än minDagens Nivea var två ansiktsmasker