Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar den!Första kaffet i Kahls kalender var från en kvinnlig kaffebonde i Honduras. Ganska kraftigt och fylligt, lite för mycket för min smak (dock absolut drickbart!) men sambon gillade det mer
Beror på hur mörk den är? Jag är inte något fan av mörk choklad, hur lyxig den än ärDu kan väl pröva den? Varm lyxchoklad är ju inte fy skam.
Jag vill se bilder på mumsande kissar!Det blev ingen egen kalender för mig i år, för den jag tänkt göra med praliner blev inte av p.g.a. krångel med beställning och inget svar från butiken så jag gav upp . Försökte hitta någon annan intressant på rea idag, men det finns ingen som tilltalar mig inom min tänkta prisklass, så det får bli nästa år istället . Har åtminstone förgyllt decembervardagen för fyra andra personer som fått kalendrar av mig, det känns ändå bra .
Däremot så har jag öppnat katternas första paket (som jag satt ihop själv), där i fanns en portionsmatpåse med smak av kyckling, kände att jag kunde bespara er bild på innehållet . Tveksamt om ni vill ha daglig rapport från deras kalender framöver .
Det blev ingen egen kalender för mig i år, för den jag tänkt göra med praliner blev inte av p.g.a. krångel med beställning och inget svar från butiken så jag gav upp . Försökte hitta någon annan intressant på rea idag, men det finns ingen som tilltalar mig inom min tänkta prisklass, så det får bli nästa år istället . Har åtminstone förgyllt decembervardagen för fyra andra personer som fått kalendrar av mig, det känns ändå bra .
Däremot så har jag öppnat katternas första paket (som jag satt ihop själv), där i fanns en portionsmatpåse med smak av kyckling, kände att jag kunde bespara er bild på innehållet . Tveksamt om ni vill ha daglig rapport från deras kalender framöver .
Jag vill se bilder på mumsande kissar!
Jag vill se bilder på mumsande kissar!
Jamen jag håller med ovanstående, självklart vill vi ha katternas recension om alla luckorna!
Hur länge behöver man vänta innan de sänker priset tro? Brukar de sänka priset efter ett tag?Det är inte för sent!
Blanda i 2 dl vätska. Mjölk eller växtbaserat alternativ. Vill du ha den varm micra i 1,5 min på ca 700 watt. Rör om och micra 30 sek till.Visa bifogad fil 80589
Har öppnat första grötkalenderluckan men det står bara på tyska
Är det kanske en del av kalendern att lära sig förstå tyska?
Tack! Det står något om 1 minut efter Micra 30 sekunder till - ska den stå och dra eller är det nåt annat?Blanda i 2 dl vätska. Mjölk eller växtbaserat alternativ. Vill du ha den varm micra i 1,5 min på ca 700 watt. Rör om och micra 30 sek till.
Alternativt blanda ned 2 dl vätska och låt dra i kylen över natten och ät kall som overnight oats.
Förlåt missade sista meningen Ja den ska då dra i 1 minut till. Sedan får du äta och njuta!Tack! Det står något om 1 minut efter Micra 30 sekunder till - ska den stå och dra eller är det nåt annat?
Hur länge behöver man vänta innan de sänker priset tro? Brukar de sänka priset efter ett tag?